Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

papaya (.)(.)

25. 8. 2010 10:52
líbil se mi ten příběh, připomnělo mi to jiný

.. podobný ...jednoho mého bývalého milence a jeho nové lásky. Pak mi svůj příběh vyprávěl, ale bohužel nevím, jak to dopadlo. Jsme nyní bez kontaktu ...

Váš příběh má pachuť ..ach jistě, záměr protagonistů byl zcela jiný ...

Píšete moc pěkně, ráda Vás čtu :-) Děkuju.V

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 8. 2010 11:38
Re: líbil se mi ten příběh, připomnělo mi to jiný

Je mi ctí, vážená a milá čtenářko.V

0 0
možnosti

Irena Maura

24. 8. 2010 23:39
Ten konec

Ten konec je právě tím paradoxem jejich jednání. Dostal strach z následků, na které dříve nemyslel a s tím strachem se bohužel rozdělil ze svou náhodnou milenkou, která na to také myslela a všechno, po svém soudu, nachystala, ale ne ve zlém úmyslu. Předem připravila pro ně alibi. Bohužel, tak se to podobně stalo. Asi se s tím nikdy nevyrovnal.

0 0
možnosti

Yesname

24. 8. 2010 16:37
Ten konec

je vlastně hrozně hloupej. Na tohle přece nemohl přistoupit.

0 0
možnosti