Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

jyr

2. 9. 2010 22:17
Spíte vůbec ?

Můj přítel je Hypnogen. Pokud do dvou neusnu, zobnu bobulku. Ráno, což někdy může být až v 10:30 musím fungovat, tátovi (10-1(chcípla)= 9 slepice, tátova fena, táta už je, zaplať pámbu, schopen se zase nasnídat sám na mě čeká.

Někdy je můj přítel i Lexaurin. Snažím se ho brát jen v případě, že panika přesáhne snesitelnou mez. 

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

3. 9. 2010 19:32
Re: Spíte vůbec ?

Prášky na spaní neberu. Já se někdy v noci připravuji na zkoušky, když to nestihnu přes den. Mám toho moc, ale to mi nebrání si povídat s lidmi na tomto blogu, protože mi to hodně přináší do mého takřka skleníkového prostředí. Zatím jsem spokojená s názory, které mají a říkají. Jsem příjemně překvapená jejich lidským rozměrem. Díky i vám. V

0 0
možnosti