Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyr

4. 9. 2010 19:18
Jsem věřící k nikomu nenáležící. Můj bůh je pro FŠECHNY.

Nevím, proč v Česku stavět mešity.

Na vánoce kostel v noci zvonil tak šíleně, že rozštěkal našeho gaučáka fletcoutitretrívra Ajku v obýváku a probudil se nemocný, v té době ještě s požehnáním lékařů umírající, polymorbidní otec.

Nemuset s ním zůstat doma, došel bych hned rozvrátit kostel.

K indigovím dětem : bývalá "moje" MUDr.Bc. říkala já odborně : nasertivně arogantní asociál. Prášek mě už hodně vyšuměl.

0 0
možnosti

Irena Maura

4. 9. 2010 19:25
Re: Jsem věřící k nikomu nenáležící. Můj bůh je pro FŠECHNY.

V Brně zvonívaly zvony a bylo je slyšet po celém městě. Pak přibyly baráky a zvuk se odrážel od jejich zdí a lidi nadávali a stěžovali si, takže už tolik zvony nezvoní. Ale dělá to hrozný kravál, já se těm lidem moc nedivím. Spíš si vzpomínám na krásné zvonění na venkově - klekání, umíráček a raní pozvání ke mši. To se ten zvuk rozléhal kopci a dolinami a nikomu to nevadilo. Díky za příspěvek.

0 0
možnosti

Eglund

4. 9. 2010 15:05
Autorka záměrně deformuje pravdu

Totiž každý velmi dobře ví, že muslimové se chovají "sekulárně" pokud jsou izolovaní, ale jakmile se stanou součástí komunity, ta už je donutí stát se radikály. Vidíme to v malém na francouzských předměstích nebo v Malmo a uvidíme to ve velkém, až v některé evropské zemi dosáhnou muslimové 40% (to bývá kritická hranice pro vznik snahy o uchopení moci). V Iránu je určitě dost lidí, kteří vědí, že učení pedofilního zloděje velbloudů je zlo, které jejich zemi devastuje, ale nemůžou to říct nahlas a z oportunismu chodí taky jásat nad zavražděním těhotné židovky. Mírumilovný muslim je totiž totéž jako slušný nacista - je to nesmysl, pokud je člověk slušný, nemůže být správný muslim, ani nacista.

0 0
možnosti

certik_bertik

4. 9. 2010 15:48
Re: Autorka záměrně deformuje pravdu

ani ten systém v Íránu se neudrží navěky

0 0
možnosti

certik_bertik

4. 9. 2010 11:22
čili

tím článkem chcete říct co?

0 0
možnosti

Irena Maura

4. 9. 2010 11:32
Re: čili

Že islamizace Evropy je jev, který začal z určitých příčin a který také bude nebo nebude probíhat s určitých příčin. A že je třeba se na ni dívat ze širokých souvislostí a nabídla jsem k tomu příručku, jak se o tom zmiňují různé osobnosti. Je to špatně?

:-)

0 0
možnosti