Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

papaya.

7. 9. 2010 8:46
:-)

dotkla jste se tématu vcelku pravdivě ... mohla bych vyprávět, ale nebudu ;-)V Hezký den

0 0
možnosti

jyr

5. 9. 2010 23:01
Moc rád jsem posílal dívkám dlouhá psaní.

Moje bývalá manželka léta mé dopisy jí zadržovala(uje), že je při rozvodu použije, abych byl zavřen definitivně do blázince.

Do blázince jsem se dostal časem i bez (předmětných) (podmětných) dopisů.

Nejúspěšnejší hláška(ou) mého života byla(o) : Při nočních polucích vykřikuji Tvé jméno. Zabrala vždycky.

0 0
možnosti

Aaron71

5. 9. 2010 9:32
Výborné

Obzvlášť s popisem paranoi zvané sms jste mi udělala radost:-)

0 0
možnosti

Irena Maura

5. 9. 2010 9:42
Re: Výborné

;-D Ty zásadně odmítám pěstovat, ale obdivuji zručnost a rychlost, jak je lidé dokáží psát. Já na SMS odpovídám ano - ne a tím všechny pisálky odrazuji od dalších výlevů. Hezkou neděli.V

0 0
možnosti

Brundi

5. 9. 2010 2:05
Hmm, zbytecny a hloupy

clanek od nekoho, kdo vi o elektronicke komunikaci jen velmi malo a jeste zprostredkovane.

0 0
možnosti