Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyr

7. 9. 2010 22:46
Pokud zrovna nepíšete nebo nestudujete, dobrou noc.

0 0
možnosti

varsolim

7. 9. 2010 19:58
nejsem bez viny

Rozhodne nejsem bez viny ale vim,ze umelci by krom sveho umeni meli dat narodu lekci v slusnosti.Takovych neni mnoho a taky neni mnoho tech po kterych bych kamenem hodil.Ale po Vondrackove bez rozpaku.

0 0
možnosti

jyr

7. 9. 2010 17:54
Slečny Vondráčkovou a Kubišovou jsem jako předpuberťák

rozhodně miloval. Nemohl jsem chvílku pochopit, proč už zpívá jen jedna. Vondráčková sama nikdy nebyl můj šálek kávy, poslouchal jsem jinou hudbu. Po mnoha létech jsem pracoval ve firmě, která měla na to pozvat si na podnikový večírek cvičenou opičku - Vondráčkovou. Byl jsem drobet naštvanej, když jsem musel přerušit tancování čardášů & spol. na cimbál, housle a něco třetí střídal.

Sešel jsem do hlavního sálu a spadla mi čelist až pod pás. Tak dvěstě % profesionální výkon PANÍ zpěvačky jsem absolutně nečekal. I kytku jsem jí sehnal.

Pak OFŠEM její kapela bez hvězdy zahrála I cant get no - Satisf(a)(u)cion a to je už jiný příběh.

Byl jsem rád, když pan Rejžek (který byl u nás doma jednou na kůzleti), vyhrál nad ní spor.

Profesionalitu jí nikdo vzít nemůže.

0 0
možnosti

dýmka

7. 9. 2010 16:58
Tak jak to vidím já

se svými omezenými informacemi.

Paní Kubišová je dáma a nepochybně také jeden z mála žijících morálních vzorů. A dobrá zpěvačka.

Paní Vondráčková je dobrá zpěvačka. Ale není to dáma v tom smyslu, jak já to chápu. Snaží se s pomocí moderní medicíny zamaskovat svůj skutečný věk a předstírá, že je někdo jiný. Měla by si vzít vzor z Ljuby Hermanové; ta také zpívala ve vysokém věku, ale bylo to vkusné, i když předváděla na jevišti hvězdu.

Soud, který byl pro paní Kubišovou velmi stresující a ani se tomu při její povaze nedivím, v první intanci rozhodl. Věřím, že kdyby byla žalovaná částka pro paní Kubišovou stejně zanedbatelná, jako je pro paní Vondráčkovou, zaplatila by, aby měla klid. Už jednou nám dokázala, čeho všeho je schopna se vzdát.

Paní Vondráčková by se mohla s rozsudkem smířit, kdyby jí zbylo v těle trochu lidské slušnosti a úcty k bývalé kolegini. Ale ona nemá úctu ani k názorům jiných svých kolegů a umělců a jejich dopis označila za ovlivňování soudu. K tomu není co dodat. 

0 0
možnosti

dýmka

7. 9. 2010 17:01
Re: Tak jak to vidím já

Snad jen, že paní Vondráčková asi závidí paní Kubišové právě ten její morální kredit!!

0 0
možnosti

isabell

7. 9. 2010 16:56
...

Jakmile se někde začně řešit "otevřený dopis" jednoho, alespoň trošku veřejně známého člověka druhému, okamžitě končím se čtením a obracím list, protože si nepamatuji případ, kdy by takové neskrývané, účelové a všelidové umravňování vedlo k dobrému výsledku. Forma komunikace je to totiž nadmíru odpudivá a protistrana, byť by se na jejím základě v soukromí klidně mohla chytit za nos, veřejně odpoví vždy jen zpětným kopancem a to minimálně.

Takže i když z titulků vím, že parta veřejně profláklých xichtů podepsala a poslala jakousi  ublíženou nótu Vondráčkové, blíž to pitvat chuť nemám a názor si na to nevytvářím ( i když Vondráčkovou dávno nemusím, ani jako zpěvačku).

 Jediné, co mne včera  v žertu napadlo bylo, kdy i toto Vondráčková zažaluje.

PS:Nazývat paní, řekněme středního věku, (ať nežeru ;-D) Helenkou, mi přijde opravdu nechutné...

0 0
možnosti

dýmka

7. 9. 2010 17:09
Re: ...

Spíš vyššího středního....;-D

0 0
možnosti

vena65

7. 9. 2010 16:54
Soudní spor mi přijde normální

ale co ten humbuk kolem toho? Kdo z těch, co se podepisují na petici ví, co se mezi těma dvěma odehrálo. Podle mně se dostali na úroveň těch, kteří kdysi podepisovali petice za popravy v 50.letech. Jsou opravdu ty naše celebrity tak nesoudné, že podepíšou cokoliv, co jim kdo předloží?

0 0
možnosti

dýmka

7. 9. 2010 17:07
Re: Soudní spor mi přijde normální

Četl jste, co podepsali? Já bych to podepsal taky, kdyby na to přišlo....

0 0
možnosti

milinek

7. 9. 2010 16:32
Upálit !

At to přece  vyřeší soud. Podepisovat petice je jak v 50 létech.  Nebo i radši hned  upálit? :-) 

0 0
možnosti

liason

7. 9. 2010 15:50
Tak kam jí mám trefit?

:-P

0 0
možnosti

Irena Maura

7. 9. 2010 15:53
Re: Tak kam jí mám trefit?

Zřejmě do ega.;-D

0 0
možnosti

Kruton

7. 9. 2010 15:36
Vondráčková

Když ji nejde o peníze, tak proč se soudí o peníze?

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

7. 9. 2010 15:41
Re: Vondráčková

to je dobrá poznámka;-D

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

7. 9. 2010 15:28
nevím vůbec o nějakém sporu

...ale prosazovat své obchodní zájmy mi nepřijde nemorální.....a dokonce ani v případě, že by byla mizernou zpěvačkou....což pravděpodobně není.;-)

Jestli to bude schopna dokázat, je ale otázka.....ústní smlouva je přece jen slabota.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS