Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyr

16. 9. 2010 22:28
Tak už to jde. Musím si to znovu přečíst.

Dvakrát nevstoupím. Co jsem chtěl psát, je už někde jinde.

Je to od Vás pokoušení. Pár let jsem dopředu přemýšlel nejdál k příštímu kroku a když se na vyjímečně navštívených pstruhách nepovedl, skončil jsem u špičkového kardiologa. Vyměnil mi calcioinhibitory z betaynhybytory a změnil mi zase celý život. Už přemýšlím o kousek dál, koupil jsem si nový 9 l papiňák, titanové nože, luxusní (cena i provedení) otvírák na víno. A Vy mě zase nutíte něco pozorně číst. Dále problém jinde studovat je zatím pasé - OFŠEM !! - už mě to maličko láká. Nebyl jsem úplně blbej.

Po milování jsem léta zažíval nádherné, heroinem z mozku (nevzpomenu si na název látky - strašné, miloval jsem a uměl chemie FŠICKY) zobrazované syrealistické filmy za přivřenýma očima. Botanika byl taky koníček a některé tvary květin rostoucích z kovů, jsem nikdy opravdu neviděl.

Některé mé partnerky zbožňovaly mé nedokonalé popisy viděného, některé tvrdily, že se miluji hlavně pro vidiny, některé to nesnesly.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS