Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

yyj

11. 9. 2010 11:29
PPPC 3 - diskuze je nefunkční - chyba.

Život bez televize je krásný. Bohužel jsem ho zažil jen v době, kdy jsem nebyl schopen tv sledovat a ani číst a ani PíCíčkovat.

Začalo to asi Krok za krokem a Haló, haló, které jsem celé nahrál na kazety, už nemám pristroj a nechci na přehrávání. M.A.S.H., Davsonův svět, Deadwood, Ženatý se závazky, Jistě, pane...., Sex ve městě, Chirurgové, McLeodovy dcery, Soudkyně Amiy, Californication,  Will & Grace,.... Prostě jsem z katalepsie podlehl těmto seriálům a tv vůbec, i když většinou jedním okem jsem na PC. Přeji Vám zážitek ticha, hudby, co chcete,..........

0 0
možnosti

dino_na_idnes

10. 9. 2010 18:29
Televizi též nemám

a nijak mi nechybí... Ovšem důvodem k tomuto stavu je, že jsem nerad omezován. A muset být doma v určitý čas, abych o něco nepřišel (nebo stále myslet na to si nastavit nahrávání), to není nic pro mě.

A tak jsem pirát, mám rychlý internet, dostatek hard disků a projektor... A vidím co chci a kdy chci.

Až bude existovat služba, kdy se za poplatek odpovídající jednorázovému zkouknutí (a stáří pořadu) bude možno podívat prakticky na cokoliv (nejen na to, co někdo zařadí do nějaké nabídky), rád si ji budu platit... To je ale utopie, příliš mnoho zájmů a lidí snažících se urvat co se dá... Tak holt budu dál krást, je to zatím nejpohodlnější.

0 0
možnosti

Stará turistka

10. 9. 2010 18:47
Re: Televizi též nemám

Vy tu televizi ale démonizujete... Mě ta moje k ničemu nenutí.

Nebo jsem člověk mimořádných vlastností, který jejím svodům ani příkazům nepodlehne, naopak ona slouží mně.

0 0
možnosti

Stará turistka

10. 9. 2010 17:04
Mně televize nikdy neovládla.

Zapínám ji, kdy chci, vypínám ji, kdy chci. Hm. Jestli tohle někdo nezvládá, pak je doopravdy lepší se jí zbavit.

0 0
možnosti

Irena Maura

10. 9. 2010 21:20
Re: Mně televize nikdy neovládla.

Jo, to je právě to, že jsem při ní pravidelně usínala. Ale já to myslím tak, že by se lidé mohli soustředit i na jiné druhy zábavy. Myslím, že televize má programy dost jednoduché a lidé si přestávají klást nároky na úroveň umění.V

0 0
možnosti

petr.n_22

10. 9. 2010 16:34
jo UPC

Také televizi nemám. Velmi jsem se 2x pobavil pohledem člověka z UPC (měl jsem od nich internet), zazvonil, a začal mi vysvětlovat všechny "úžasné" výhody jejich balíčků. Ovšem jen do chvíle, než jsem mu oznámil, že televizi nemáme.

0 0
možnosti

úplně nová Viktorka

10. 9. 2010 16:30
:-)

Když jsme dokončovali dům, chodili řemeslníci po stavbě a říkali: No tak teda, kudy povede ten kabel k televizi?

Řekli jsme: A vlastně nikudy...

Bydlíme tři čtvrtě roku a televize nechybí. Dvakrát jsme si promítali film z DVD, jinak je vždycky co číst a o čem mluvit.

0 0
možnosti