Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

www.alkohol-alkoholismus.cz

8. 2. 2011 9:44
Myslím si, že je normální nepít alkoholické nápoje!

A je to z přírody, kde vznikne alkohol jen vyjímečně!

Prevence a léčba závislosti na alkoholu

!! http//:alkohol-alkoholismus.cz !!

0 0
možnosti

mevak

25. 9. 2010 16:46
Abstinenti a lidé s tenkými rty ......

.....jsou vždy podezřelí a je se jim třeba důsledně vyhýbat. To pravím po svých 70.letých životních zkušenostech . A k těm dojdete i Vy !

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 9. 2010 19:55
Re: Abstinenti a lidé s tenkými rty ......

Víte, jsou lidé, kteří abstinují ze zásady, pak lidé, kteří prostě nemohou alkohol odbourat. Nemůžete každého hodit do jednoho pytle . ;-D

0 0
možnosti

veš na pleši

25. 9. 2010 11:25
Já také nepiju alkohol,

ale ani kávu a úplně nesnáším čaj. Jakýkoliv. Důvod: "Nechutná mi to." Víte, že s tím nikdo nikdy neměl problém? (Teda kromě Jihomoravanů, co pořád nemohli pochopit, že ani JINÉ víno mi chutnat nebude).

0 0
možnosti

Tuubeen

25. 9. 2010 16:09
Re: Já také nepiju alkohol,

Tak ode mě tenhle důvod většinou nebrali. následovalo "tak aspoň trošku," , "ochutnej, uvidíš, jak je to dobrý, fakt" a "přece nebudeš trhat partu"...

0 0
možnosti

jyr

25. 9. 2010 11:25
Od loňského května nekouřím. Jsem divnej ?

Tedy, vykouřil jsem dva doutníky. První za kamaráda, kterej si náhle umřel a za života kouřil jako cenzor za pařezem. Druhej tradičně v Sázavě nad Sázavou po krvavém bifteku.

Je pravda, že dívka či žena povzbuzená špetkou alkoholu je pro muže půvabnější, snadněji sbalitelná. Přistoupí-li na mírné pití alkoholu v mužově společnosti, říká tím : TADY JSEM A MÁM ZÁJEM.

Nepijící žena je zajímavá jinak. Ale zajímavá.

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 9. 2010 20:17
Re: Od loňského května nekouřím. Jsem divnej ?

Aha, teď jste mi vysvětlil, že žena se lehce opije a dává muži najevo, že má o něho zájem. Nebo to muži tak chápou? Je to prostě gesto? Opravdu, teď jsem lecos pochopila ;-D;-D[;R^

0 0
možnosti

papaya.

25. 9. 2010 11:10
a víte

že se tomu vůbec nedivím ? ;-) Gratuluji. Mám to podobné, i když je pravda, že v rámci "slušného chování" někdy podlehnu ... ale to pak mám pocit, že se znásilňuju a ti blbci ne a ne to pochopit. Naposledy nedávno na svatbě mé neteře, kde otec ženicha každého donutil vypít frťana jeho "skvělého" vlastnoručně vyrobeného šnapsu. Že by se choval jako buran - si rozhodně odmítl připustit. Tak k čemu to je dobré, vypít něco, co vám stejně nechutná...? Třikrát odmítnete a pak to stejně vyklopíte do krku, protože se na vás dívá padesát dalších lidí, kteří jsou přece normální...;-D;-( Můj partner je v tomhle ale nesmlouvavý, prostě ne a ne, nedonutí ho nikdo... i kdyby měl ztropit společenskou scénu... :-))

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 9. 2010 19:53
Re: a víte

tedy, k vlastnoručním šnapsům mám velmi podezíravý postoj. I když mám, plnou ručně psanou knížku od mého dědečka, s recepty na domácí vína, kořalky a jiné nápoje. Pamatuji si, že je vyráběl a pak v ozdobných láhvích vždycky dával jako dary a zřejmě to všem chutnalo. On byl totiž také abstinent. No, já mám pocit, kdybych do sebe něco takového hodila, že to bude moje poslední hodinka. A proto, pokud můžu, se takovým akcím vyhýbám a abych nevypadala jako nespolečenský tvor, tak se vymlouvám na všechno možné. Je to s nimi holt těžké ... V

0 0
možnosti

Atka01

25. 9. 2010 10:02
také

nepiji alkohol, ani přeslazené limonády a místo džusu si dám raději čerstvé ovoce. Mám ráda vodu, čaje, jsem závislá si dát šálek rozpustné kávy 2-3x denně. Okolí se na mě teké dívá jako na exota, opravdu si připadám, jak kdybych byla vyléčená alkoholička

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 9. 2010 10:20
Re: také

Já piji turka s vodou a čaj, nikoliv zelený. V

0 0
možnosti

JNP

25. 9. 2010 9:50
Váš text je ...

... dostatečně dlouhej, ale něco v něm chybí (aspoň jsem to nenašla). 

Kdybyste lidem nelhala a řekla věci na rovinu, tak to rozumnej člověk přijme a neřeší to, koneckonců je to váš problém-neproblém, ale takhle to spíš vypadá, že se jenom SNAŽÍTE někým být ...

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 9. 2010 10:13
Re: Váš text je ...

Nerozumím vám, co jste mi nyní sdělila. V čem lžu? Je to článek, směšný střípek, pouhý moment, postřeh. Nic víc a nic méně. R^

0 0
možnosti

H0PE

25. 9. 2010 9:42
Nikdo

není divný. Jen se divně chová.

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 9. 2010 10:22
Re: Nikdo

Je to jen povrchní měřítko, když člověk posuzuje druhé. Ale někteří "divní lidé" jsou vlastně úžasní. Jen mají jakýsi pocit nepatřičnosti.

0 0
možnosti

Lobo - poslední Czarnian

25. 9. 2010 8:49
Jsi divná

Ale ne kvůli abstinenci.

0 0
možnosti

Irena Maura

25. 9. 2010 10:29
Re: Jsi divná

Já vím, pro vás jsem divná, ale píšete mi, takže to dokážete přijmout. VR^

0 0
možnosti

falm

25. 9. 2010 8:30
A pijete aspoň

sperma?

0 0
možnosti

oldiess

25. 9. 2010 9:41
Re: A pijete aspoň

Vy ano? Vlastní? Jak pozoruju, taky to asi není zdravé. Ale možná to je jen mizernou kvalitou.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS