Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

3. 10. 2010 22:44
Jsem tady už potřetí od přečtení.

Pořád se nemůžu vyjádřit. Jsem rád za Váš optimistický přístup. Nemohu ho sdílet. Je dobře, že jsme, jako lidé, všichni jiní. Člověk se alespoň dozví něco nového i starého.

0 0
možnosti

Irena Maura

9. 10. 2010 22:30
Re: Jsem tady už potřetí od přečtení.

Bojuji zbraněmi, s kterými jsem se naučila zacházet. A konečně, život je tak nejistý, že je absurdní nebýt stále připravený na změny. A pak se říká - předem varován - dobře připraven. To není optimismus, ale zkušenost. Taky člověk se může rozjet proti zdi, ale nemusí. Všechno je volba, osobní a svobodná volba. R^

0 0
možnosti

zpetak

3. 10. 2010 11:16
Toto lze jen a jen pochválit.

Každý má jiné zkušenosti, každý pochází z jiných sociálních poměrů, má jiné podmínky. Ale někdo si může z toho něco vzít. Byl jsem nezaměstnaný dva měsíce. Měl jsem štěstí, že má profese je úzkoprofilová a tak jsem si mohl vybírat. Málem jsem přebral. Dále měl jsem cosi našpoříno a byl svobodný po rozvodu.A tak jsem mohl jezdit po republice a zúčastňovat se pohovorů. I na hotel bylo.Ale kdo má dnes našetříno?

0 0
možnosti

Irena Maura

3. 10. 2010 11:22
Re: Toto lze jen a jen pochválit.

Milý pane, tento článek směřoval k tomu, co vy sám znáte a to je neustálé obezřetnosti. náhradních řešení, jak jí jim říkám "řešení - brod", vycházet stále ze svých možností a mít svůj život ve vlastních rukách stále. Psala jsem to ze svých zkušeností a ze svého pohledu i s ohledu na mé přátele, kteří se do takových problémů dostávají. Hodně o tom hovoříme mezi sebou a snažíme se, jeden druhému říci úpřimně, jak to překonat. Nic netrvá věčně a já si myslím, že když člověk pochopí změnu jako výzvu, pak je lépe připraven. Děkuji Vám a přeji Vám mnoho úspěchů a štěstí, VVR^

0 0
možnosti

uchrunda

3. 10. 2010 9:10
No

dřív byly fronty na banány a televize dneska na pracáku!

0 0
možnosti

Irena Maura

3. 10. 2010 11:23
Re: No

A v principu je to pořád stejné ;-D

0 0
možnosti

BezPrace.com

3. 10. 2010 6:17
Dobré podněty...

...ale základní problém je, že takové rady nikdy nebudou číst ti, kteří by je opravdu potřebovali. Většinu nezaměstnaných trápí asi něco trochu jiného :-/

-

"Rozmýšlejte si, po dobu, dokud máte odstupné, co chcete dělat." - tohle asi taky není problém většiny nezaměstnaných, neboť lidi řeší hlavně to, CO vůbec budou dělat a ne to, co by CHTĚLI dělat. Znám pár lidí s VŠ, co sedí u pokladny v Tescu nebo pracují někde ve skladu, neboť žádnou jinou práci nemůžou sehnat. No a teď v příštím příspěvku raďtě "Jak snížit výdaje za jídlo a přitom jíst plnohodnotně" ;-D

0 0
možnosti

Irena Maura

3. 10. 2010 7:23
Re: Dobré podněty...

Víte pane, lidi nečtou mnoho věcí a nebo jen zpola.Já si myslím, že každý by měl mít vždycky připraveno náhradní řešení. V životě nemáte žádné jistoty a lidé nemohou čekat, že je jim někdo poskytne, Musí si je hledat sami. Spousta lidí si ještě stále myslí, že se o ně někdo bude starat. A málo lidí se nechce o sebe postarat a nechávají to "koňovi". S takovým problémem je v tu chvíli každý sám. V

0 0
možnosti

baggerfuhrer

3. 10. 2010 0:58
:/

Asi neprojdem, ať nechcem nebo chcem,

vždyť rub je za lícem a tma je pod svícnem.

To sejto je tak hustý,

že nebe bude pustý dál.

0 0
možnosti

SID09

3. 10. 2010 0:41
Hraběcí rady

Bohužel jinak tyto rady nejde nazvat. !!;-(

0 0
možnosti