Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

4. 10. 2010 22:28
Na chyby, pokud jsou, kašlete. Smysl je důležitý.

Jsem rád, že už pár let současný chlapec na celý život mé dcery je právník. Trvalo mu to dýl, protože při škole pracoval jak mourovatej, má ale diplomku za jedna použitelnou pro doktorát a TUTUL už má taky (z Prahy!!!) Do všeho šťourá a tak nesztratím obezřetnost. Rodiné záležitosti pořád dělá kamarád, který má ceny mírné, občas přiveze tátovi kustovnici čínskou nebo víno přesz kořeny a když snesu, dostane vejce od živých slepic. Další právník se vždycky hodí.

Zdrawýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý !

0 0
možnosti

Irena Maura

5. 10. 2010 0:22
Re: Na chyby, pokud jsou, kašlete. Smysl je důležitý.

Já jsem udělala chybu, že jsem to přetáhla celé, jak jsem to měla v textu v soukromých souborech. Ale jsem ráda, když mne někdo upozorní.

Jinak co vím, to na svém blogu "vyslepičím". Třeba to někomu pomůže. I kdyby jednomu člověku. Děkuji Vám. V

0 0
možnosti

old fashioned Vince IV..

4. 10. 2010 17:20
ještě si to po sobě přečtěte, máte tam chyb

jak máku;-)

0 0
možnosti

Irena Maura

4. 10. 2010 18:26
Re: ještě si to po sobě přečtěte, máte tam chyb

Moc děkuji. Musím ten text rozdělit. V

0 0
možnosti