Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

5. 10. 2010 17:03
Tak jsme se rozhodli smladoučerněkrásnou ignorovat podzim a

pít dál letní Rulandské šedé pozdní sběr. Nosit kratší kalhoty. Já košilyi bez rukávů.

Od roku 2006-7 jsem byl nějaký čas spíš kataleptik, přemýšlel jsem jen krok dopředu. Poměpotopa. Naštěstí už v roce 2009 jsem si nechal koupit keramický nůž, na prvním kuřeti ho vylomil a vyreklamoval a připlatil a koupil 9 l papiňák, nechal si koupit titanové nože, největší na zeleninu nemá chybu, na maso asi zahodím a koupím lepší. Dlouhou drahou lžičku na nabírání šťávičky z horkovzdušného hrnce, kterou budu muset ještě zůžit ve svěráku, po zničení jednopákového vývrtkáče na víno za 99,-Kč na novém luxusním ušetřil 95,- Kč smlouváním pro zaprášení a vystavování zboží ve vinotéce na zemi..... Asi už zase trošičku začínám žít a koukat se maličko za roh a pod sukně.

Konečně jsem to přečet a zase se mi to nrávilo. Naštěstí žádné půjčky nemám a mít nikdy nebudu. Na co nemám, nepotřebuju. Jen muškařské a vláčecí pruty a navijáky a vybavení, které už pár let leží skoro ladem, bych si už nikdy nemohl.... 

0 0
možnosti

jyyy

5. 10. 2010 0:38
A dneska už ne. Je bigbít který jsem osobně zažíval a

hlavně Californication !

0 0
možnosti

Irena Maura

5. 10. 2010 1:20
Re: A dneska už ne. Je bigbít který jsem osobně zažíval a

V

0 0
možnosti