Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

8. 10. 2010 12:41
Patřím, hlavně patříval jsem k lidem, kteří v nejlepším

pokračují dál. Až do sebezničení.

8

(Franta, první přes plot si na brigádě vydělal na ojetého pionýra; Milan za pastvinou, se odstěhoval do Jablonce a tam si umřel; Vlastík trpěl ?Turetovým syndromem?, což tehdy nikdo nevěděl; Emil, krásný a častý autor a účastník gympláckého řádění; Jarda, který mi jako první v mých 15 pustil Satisfucktion od RS a dal ochutnat Franka Zappu a Bratříčka vjel pod úzkokolejku; Tonda, pustil mi Santany a Yes, nejúhlavnější přítel ze FŠECH mých co jsem kdy poznal, byl starší a dohromady nás svedla láska k upytlačeným uzeným úhořům a rybám obecně a hlavně slabost pro ženské pohlaví v jakémkoli množství; Franta, kterého přejel tank; čestný a čistý Luboš vstoupil do komunální politiky a oběsil se pro zmanipulované obvinění, které se po jeho smrti vyvrátilo) 

nejlepších kamarádů je nějak po smrti.

Kája, co mě opravdu seznámil s FZ, King Crimson, Jethru Tull, Pink Floyd, PPU, DG307, PG, Actuálem "pana" Knížáka, Hutkou, Třešňákem snad úspěšně bojuje s karcinomem.

0 0
možnosti

Irena Maura

8. 10. 2010 14:44
Re: Patřím, hlavně patříval jsem k lidem, kteří v nejlepším

VR^;-D

0 0
možnosti