Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

10. 10. 2010 21:45
Stereotypy jsem se učil až v blázinci. Dříve tvůrčí chaosz.

Zase jsem po pár létech na moment normálně fungoval. Měl jsem vézt syna na vlak a tátův favorit nenastartoval. Před pár měsíci bych se sesypal, maximálně kopl do auta. Dnes, stejně jako vždycky dříve, jsem ve stresu nejlíp fungoval. Vyndal jsem startovací něco, co jsem cca před rokem kvůli této situaci koupil za 999,- Kč a pečlivě udržoval funkční, bez přemýšlení správně zapojil (o autech vím, kam se leje benzín) a nastartoval. Ostatní šlo už stereotypně bez problémů.

Další recepty, ke kterým se někdy budu muset vrátit. Zatím jsem 100% masotarián. Makrobiotika u mě nefungovala.

0 0
možnosti

papaya.

10. 10. 2010 9:22
děkuji

R^ Je to jak říkáte, píšete ... není možné se cpát čímkoliv na potkání, tělo se nám dřív či později za tu nerozvážnost pomstí ... A ráda vyzkouším čočkovou polévku dle Vás a ještě dotaz ... u pilafu má být opravdu 200 g másla ? Není to jen překlep, připadá mi, že 20 g by stačilo ? :-)) Přeji hezkou neděli.

0 0
možnosti

Irena Maura

10. 10. 2010 9:44
Re: děkuji

já dávám méně, ale předepsáno je tak. rozpis je pro více osob. děkuji.V

0 0
možnosti