Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lobo - poslední Czarnian

11. 10. 2010 9:43
Bible

je obsolentní. A nudnější než majn kampf. Člověk musí být alelůják, aby jim mohl brát vážně.

0 0
možnosti

Irena Maura

11. 10. 2010 10:07
Re: Bible

Uvedla jsem ji jako učení, na kterém byla tato část civilizace postavena a z které vycházela. A nezapomeňte, že ji lidstvo po více než dva tisíce let bralo vážně, sakra vážně. Nejsem zaujatá proti žádnému učení osobně, beru to, jak to je. Jestli je dobré nebo přežité, to ukáže vývoj, pokud se lidé chtějí k něčemu vyvíjet. R^

0 0
možnosti

jyyy

11. 10. 2010 0:34
Co je to člověk ?

0 0
možnosti

Irena Maura

11. 10. 2010 0:55
Re: Co je to člověk ?

Co jest člověk, že jsi naň pamětliv, a syn člověka, že jej navštěvuješ?

Nebo učinil jsi ho málo menšího andělů, slávou a ctí korunoval jsi jej.

Pánem jsi ho učinil nad dílem rukou svých, všecko jsi podložil pod nohy jeho...

V

0 0
možnosti

ladyevil_cz

11. 10. 2010 0:11
Před Evou...

...byla Lilith...jasná věc :-P Noea nevaroval Otec..ale já...úmyslně zamlčeno ;-) A máte pravdu...opravdu mne zajímá celé...lidstvo ;-D

0 0
možnosti

Irena Maura

11. 10. 2010 0:16
Re: Před Evou...

Já jsem si to myslela, ale nechtěla jsem jmenovat ;-DV

0 0
možnosti