Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jyyy

15. 10. 2010 17:56
Článek se mi líbil, hudba pořád moc ne.

K podobné hudbě jsem se nejvíc přiblížil poslechem Sade Adu před dost léty. Jinak to není můj šálek. Něco mi na těch rytmech vadí. 

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

15. 10. 2010 19:03
Re: Článek se mi líbil, hudba pořád moc ne.

A o tom to je. Ta hudba jde proti vám, proto nemůže být pro vás hudbou relaxační. Není hudba podle vašeho rytmu. Já ji zase ráda poslouchám, protože do mne nevandruje- nenutí mne o sobě přemýšlet.

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

15. 10. 2010 12:50
Re: Jenom aby jim to vydrželo...

Nio v tom je ten problém, historický konflikt mezi tradiční hudbou a islámem. Ale o tom jsem se zmínila;-D;-D

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

15. 10. 2010 10:57
PROSBA DISKUTUJÍCÍM

Prosím diskutující, aby se zdrželi urážlivých výroků, ale ctili historii umění, která je spjatá s kulturou lidských civilizací. A těm, kteří dokáží ještě znalostmi můj text rozšířit, předem děkuji.

Irena Maura

0 0
možnosti