Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

řehoř z řep

19. 10. 2010 4:19
Škoda těch zmínek o automobilismu

vůně benzínu a hluk motoru jakoukoliv radost z přírody přehluší. Alespoň u mne.

0 0
možnosti

Irena Maura

19. 10. 2010 15:49
Re: Škoda těch zmínek o automobilismu

Když ono je všechno tak daleko. A na koni se skoro nikde nedá jezdit, jen po hypostezkách. Na kole taky ne, alespoň ne tam, kam bych chtěla - víte, strašně krásně je v olomouckém kraji., To je takové kouzlo okamžiku, když se jede směrem na Bouzov. Z Olomouce. Je to jako v pohádce. V

0 0
možnosti

jyyy

18. 10. 2010 21:43
Najít díl 1., byl daleko, hudba všude krásná.

Čechy ateisty vzpomínáte, lidi, kteří ví, že Bůh je a církve nepotřebují, ne. Myslím, že Česko je na ně úrodné. Rozvrat Rakousko-Uherska považuji za tragický omyl. Ani komunismus by nás asi nesežral, v lůně mocnářství. Kdož ví ?

Čechy a Severní Moravu znám dobře ze dna a hladin pstruhových řek. Krásné. Jezdil jsem s manželkou a dětmi, kamarády, milenkami na různá místa republiky a skupina se dělila na část turistickou (rozhodující většina) a část pstruholovnou : já, já&kamarád, já&dcera, já&dcera&syn, já&syn, já&milenka, já&milenka&syn, já, nejá. Vámi popisovaná naše krajina je jistě nádherná. Mnou sledovaná z auta. Při pozvednutí očí od sbírajících ryb těsně pod hladinou.

Kde jsou ?  

0 0
možnosti

Irena Maura

18. 10. 2010 21:56
Re: Najít díl 1., byl daleko, hudba všude krásná.

Ano, trochu se mi to začíná vyjasňovat, jak je to s Čechy a náboženstvím. Nemohu posoudit, jak by to vypadalo, kdyby se z Rakouska Uherska stala konfederace, ale zase si myslím, že by to asi nemělo dlouhého trvání. Politické ambice byly obrovské po těch letech izolace od rozhodujících center a stejně by došlo k odtržení. Já znám dobře Jižní a Východní Čechy. Je tam krásně, kouzelně, úžasně.

0 0
možnosti

myskamiki

18. 10. 2010 20:08
pekne

je treba se umet zastavit a rozhlednout se.

Ja se narajzoval celkem dost, stale jeste rajzuju, ale chce se me cim dal mene, protoze mi utika nase jaro, leto, podzim, zima. Kazde obdobi je necim krasne a nadherne demonstruje faze kolobehu.

Doufam, ze bude "pochmurny" podzim a pak dostatek snehu ;-)

p.s. na jizdu nasi krajinou je lepsi J. Strauss ml. ;-)

0 0
možnosti