Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

23. 10. 2010 16:14
Můj rozmarný Bůh je krásný popis skutečnosti.

Zatím mě nezodpovědného vede bezpečně i po divokých stezkách. Nějaký ten vážný životní karambol byl, ale pořád žiju. Samozřejmě dnes už cesty nejsou za hranou sebezničení, ale pořád mám tendenci v nejlepším ještě chvilku pokračovat. Pokud jsem se viděl jet po ostří nože, vždy jsem se mu zcela, jak hadrák, svěřil do opatrování. Řídil za mě dostkrát i několik desítek km auto. Letěl se mnou z mostů, skal, stromů, věží do vody i padákem z letadla. Pokud jsem jen balancoval, odrážel jsem se od něj na všech stranách k životu. Také mu říkám Anděl strážný, vcelku to nerozlišuji. Kdyby nebyl, už dávno bych nebyl. Vis. mých 8 nejlepších kamarádů.

Jeho rozmary se nejvíc týkají žen opačného pohlaví. Někdy jsem uspěl díky jeho vedení i tam, kde to objektivně nešlo a naopak.

0 0
možnosti

Irena Maura

23. 10. 2010 16:26
Re: Můj rozmarný Bůh je krásný popis skutečnosti.

Díky, to jste pěkně napsal VV

0 0
možnosti