Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Irena Maura

24. 10. 2010 10:36
martin5 a ti druzí

Vážení přátelé, záměrně jste napadli můj článek, který jste, na rozdíl od ostatních, jakoby nepochopili. Abych vysvětlila problém: byla jsem si vědoma toho, že bylo použito taktiky, která znevýhodňuje autora vůči anonymním pisatelům, v diskusi. Nejsem stoupencem takových metod, ani si osobně nepřeji, aby byly pod mými články rozpoutávány. Stalo se neštěstí. Reagovala jsem na něho. Hovořila jsem o nebezpečí, ale ne směrem k pachatelovi, ale směrem k problémům, které se objevují, bohužel, běžně v našem životě. Nic víc a nic méně. Nikoho jsem nenapadala, nikoho jsem neurážela, ale diskuse se obrátila proti mé osobě. Asi jste se domnívali, že mne dostanete do své pasti, proto jsem napsala, že psaná slova jsou matoucí. Ano, v používání takových metod, kterou jste zvolili, jsou psaná slova matoucí, protože mohou být dále a dále použity vůči autorovi. pokr.

0 0
možnosti

Irena Maura

24. 10. 2010 10:42
Re: martin5 a ti druzí

Pokud není něco srozumitelné, co jsem napsala, stručně, i když uznávám, že tato problematika si zaslouží podrobný rozbor, napsala jsem několik tezí. Neboť jsem se domnívala, že bude jasné, o čem objektivně hovořím. Nikoliv ke konkrétnímu případu, ale objektivně. Bohužel, reakce dvou nicků nebyla k věci, ale k mé osobě a to nemohu přijmout jako diskusi. Takové způsoby se dělaly na počátku diskusních fór a velmi se divím, že se drží pořád dál. Já jsem, přátelé slušný člověk, jak jste mohli poznat. Nemám chuť ani čas s někým vést nesmyslné zápasy a proto vás žádám, abyste zvážili omluvu. A nepřeji si, abyste dále plevelili moje články nesmyslnými diskusemi. Děkuji za pochopení.

0 0
možnosti

Flarnytryl

23. 10. 2010 21:58
Chorobné sklony...

Ještě mě na článku zarazilo časté zmiňování "lidí s chorobnými sklony".

Vite, že když má někdo sklony k sadismu, pedofilii atd., tak to automaticky neznamená, že je nebezpečný. Z odborných studií vyplývá, že sexuálně motivovaných trestných činů se ve většině případů dopouští lidé ze sexuologického hlediska normální, laicky řečeno žádní úchylové. Například ze všech případů zneužitých dětí jich mají pedofilové na svědomí zhruba 10% (přičemž alkoholici podle některých studií 40%, tedy čtyřikrát více!), v případě znásilnění dětí je podíl pedofilů mezi pachateli ještě menší a to samé v ještě větším měřítku platí pro případy vražd dětí. Těch se od roku 1989 dopustili pedofilové ve čtyřech prokázaných případech, zatímco za tu samou dobu bylo přes 2000 dětí usmrceno svými rodiči - příčinnou bývá nejčastěji domácí násilí nebo snaha pomstít se bývalému partnerovi...

0 0
možnosti

Flarnytryl

23. 10. 2010 22:01
Re: Chorobné sklony...

...Na základě těchto faktů je mi líto, že se pořád tak strašně moc mluví o sexuálních deviantech, když větší nebezpečí leží jinde. Bohužel to vede k tomu, že se ta největší rizika jako třeba domácí násilí ve společnosti podceňují a místo toho se věnuje taková pozornost jakési chiméře symbolizované starším podivným pánem, který ve svém Mercedesu objíždí s pytlíkem bombónů základní školy.

0 0
možnosti

Flarnytryl

23. 10. 2010 21:21
Presumpce nevinny

Dobrý den, sám jsem byl šokován, když jsem se dozvěděl, že soudce pustil podezřelého z případu Aničky na svobodu. S odstupem času a chladnější hlavou si ale myslím, že pokud proti němu opravdu nebyly jasné důkazy, byl to jediný správný krok. Presumpce nevinny musí být zachována, jinak bychom se přesunuli do společnosti, která by byla mnohem nebezpečnější, než ta současná.

.

Napadá mě následující hypotetická otázka: Co byste říkala tomu, kdyby nějaký člověk, kterému se nelíbil Váš článek, podal anonymně policii informaci, že máte třeba zrovna se zmizením Aničky něco společného. Tím by na Vás padl stín podezření, byla byste okamžitě vzatá do vazby, policie by Vám obrátila byt vzhůru nohama, vyslíchala by nejen Vás, ale všechny Vaše známé a při absenci presumpce nevinny by bylo jen na Vás, abyste dokázala, že s případem nemáte nic společného a mohla být propuštěna z vazby. Myslím, že by to také nebylo ideální...

0 0
možnosti

Lumpíí po banánu 1

23. 10. 2010 21:25
Re: Presumpce nevinny

R^ navíc by si třeba nepamatovala, co dělala před deseti dny. šla jsem po levé straně ulice, jako vždy ..... vlastně ne, teď si vybavuji, že jsem asi šla po pravé, protože jsem se stavila do pekárny .... "během výslechu lhala a měnila výpověď"

0 0
možnosti

jyyy

23. 10. 2010 19:02
Můžu si "vůči" přeložit proti ?

Demokracie, svoboda, humanita jsou "kategorie", které ne každý dokáže přežít. Proto jsou tak krásné a svůdné. Bohužel to platilo a platí a platit vždycky bude. Kdo nežere dost rychle, je sežrán. Ať si RZETA©Já říkají co chtějí. 

0 0
možnosti

Irena Maura

23. 10. 2010 21:09
Re: Můžu si "vůči" přeložit proti ?

Myslím, že demokracie nemá ve skutečnosti tak rozevřená křídla, jak si to někteří vykládají, ale dává lidem, za určitých podmínek, možnosti, které mohou naplnit také za určitých podmínek. Ale nemá dost nástrojů pro případy, kdy jsou její mantinely porušovány, aby nepřestala být sama sebou. Ona počítá s vyzrálými jedinci, kteří chápou její podstatu a dodržují pravidla. Ale to se mnoha lidem,jak jsem přesvědčená, nelíbí. Jejich představa svobody je jinde, než jsou možnosti ji dopřávat. A jakákoliv regulace je odpovědí na určitý stav. Děkuji.V

0 0
možnosti

Kolumbo

23. 10. 2010 18:40
No, sepsal jste dost

trhlý traktát. Pokud někdo byl odsouzen a poté vylezl z kriminálu, měl by snad být natrvalo podezřelý a  policie by ho měla preventivnmě zatknout, aby se "slušní občané nebáli"? Soudě podle toho, že tu jsou stále plné kriminály,  kolik "skutečně bezúhonných" občanů v ČR vlastně žije? Mně vlastně ani tak nevadí různí ti násilníci a chmatáci, mně vadí profesionální dobráci a "humanisté" , kteří mi brání proti lumpům se účinně bránit. Metoda je to jednoduchá - položit mezi zločince a obránce rovnítko a v případě zranění lupiče kriminalizovat obránce. A protože profesionálnímu gaunerovi na nějakých pár letech v lochu navíc nesejde a vede tak jako tak dost rozháraný život, je dopad tohoto přístupu státu mnohem nepříznivější pro slušného člověka než pro lumpa. Zloději nezáleží na pověsti a pokud pravidelně nepracuje, nepřijde ani o žádné příjmy. Nechat zloděje krást a volat policii si může dovolit jen dobře pojištěný milionář. Je-li běžný člověk jednou okraden, už svůj majetek nikdy neuvidí.

0 0
možnosti

Irena Maura

23. 10. 2010 19:51
Re: No, sepsal jste dost

Jak myslíte. Je to váš názor.R^

0 0
možnosti

rony100

23. 10. 2010 16:57
Přímo se vnucuje dojem,

že takovéto zákony vyrábějí lidé, kteří mají kolem sebe ochranku, zabezpečený dům, nejezdí MHD, ale autem se šoférem a mají pocit, že jim se nemůže nic pdobného stát. Ani netuší, jak moc se mýlí!

Navíc je potřeba, aby se plebs něčeho bál. Je to výhodné pro vládnutí, jen je třeba nepřekročit jistou hranici.

Taky jsem proti trestu smrti. Nepovažuji to za trest, ale za odstranění jedince ohrožujícího okolí byť ne trvale (šílený střelec), ale jen občas (následkem genetického poškození).

0 0
možnosti

s(h)arka

23. 10. 2010 15:06
nějak jsem nepochopila co autorce vadí..

jestli to,že se ta holka ztratila a zatím není k nalezení nebo to,že není posekaná tráva a je málo parků...:-/

0 0
možnosti

dampfer

23. 10. 2010 14:55
A tak asi

nevíte, že policie nemůže hlídat osamocené lokality, tam by museli zasahovat, psát složitá hlášení, dokonce se prát s ožralci, volat o posilu, která byjim nadávala, proč tam tedy lezou. Příjemnější je sledovat v teplém pokoji TV fotbal, hrát mariáš nebo spát. Té pracovité menšině se velmi omlouvám.

0 0
možnosti

martin5.3

23. 10. 2010 14:35
Dotaz

A kdo ubližuje vinným dětem?

0 0
možnosti