Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

28. 10. 2010 11:31
Můj čtverácký Bůh mě vrátil z druhé strany v létě 68.

Všichni moji předci zpívali a malovali. Jedna babičko měla i palety a malovala zátiší a krajinky, zpívala ve zsboru, její syn, můj otec kreslil do knihy nějakému učiteli něco. Já ne.

Ve druhé třídě ZDŠ mě maminka dovedla do Lidušky a pan učitel po přezkoušení řekl, škoda 50 Kčs, paní...

Na gymplu jsem se hlásil na VV a za trest(málo lidí) mě dali na HV. Většinu hodin jsem strávil v koutě a za dveřmi. Jednou přišel Holohlavej Hipíz s úsměvem do třídy, uviděl mě, úsměv zmizel a zeptal se: "Chcete jít za dveře hned, nebo až něco provedete ?" "Hned!" Bylo tam nějak ticho, psali jedinou písemku za dva roky beze mne.

Když jsem se po létech osmělil, pěl jsem velice velice silně silně falešně falešně, dechovkáře jsem ničil, přeřvával jsem celou kapelu, snad jsem jim i kazil nátisk.

Písniček jsem si pamatoval stovky, sedíval jsem vedle kytaristy, napovídal mu text, dával pravidelně kouřit, lil do něj panáky, pivo, aby pořád hrál a nezdržoval se něčím jiným. Nosil jsem do hospody basu na zádech 

0 0
možnosti

jyyy

28. 10. 2010 11:34
RE : Můj čtverácký Bůh mě vrátil z druhé strany v létě 68.

0 znaků, 0 odstavců !! V 28.10.2010 11:31 !!

0 0
možnosti

vaťák

28. 10. 2010 7:11
Posílám karmu

Pěkná myšlenka. Díky a krásný den s Vaším rozmarným Bohem.

0 0
možnosti

Irena Maura

28. 10. 2010 8:29
Re: Posílám karmu

Děkuji, Vám takéV

0 0
možnosti