Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MM2000

18. 11. 2010 22:21
Nevěra je podraz ...

podraz na partnera, který věří, že slib, který si s tím druhým dali, je neporušitelný pro toho druhého stejně, jako pro něj ... je to zemětřesení ve vztahu, který do té doby byl pro podváděného pevným životním bodem ... je to nevratné zjištění toho, že ten druhý je jiný, než za jakého jsme ho léta považovali ... a co je nejhorší - STRAŠNĚ TO BOLÍ a nejde před tím utéct - chodíte s tím spát, vstáváte s tím a celý den se vám to vkrádá do myšlenek, ať děláte, co děláte ... :-(

0 0
možnosti

Draggo

1. 11. 2010 17:38
Nepozadas manzelky...,

ale co kdyz pozada manzelka a jeste to ani neni muj blizni? Nebylo by to nezdvorile odmitnout? Zvlast, kdyz nevypada veru zle? :-P

0 0
možnosti

Irena Maura

1. 11. 2010 18:28
Re: Nepozadas manzelky...,

Tak to jste mně dostal - asi to bude jinak, když požádá manželka bližní své ...;-D vzhledem jiným náhledům na ženy to bude asi rozdíl - zkusím o tom přemýšlet. ;-D;-D

0 0
možnosti

jyyy

31. 10. 2010 15:46
Můj čtverácký Bůh (Anděl strážný) musí mít tyto hříchy taky

rád. Jinak by to nemělo smysl. Co má smysl ? Nesmysl.

A to je moje Báseň.

0 0
možnosti

Irena Maura

1. 11. 2010 12:02
Re: Můj čtverácký Bůh (Anděl strážný) musí mít tyto hříchy taky

Jak vidíte, on na to neříká nic a všechno nechává na svobodné vůli člověka. Jak si kdo ustele, tak si lehne. ;-D

0 0
možnosti

papaya.

30. 10. 2010 11:00
nevěra má mnoho podob

to asi neříkám nic nového... A dokonce někdy může být považována i za dobrou, léčivou anebo tedy ctnou, chcete-li.... Věřte nebo ne :-)

Neodvažuji se hlásat jedinou pravdu, tedy že nevěra je vždy jednoznačně odsouzeníhodná. Hezký den ;-)

0 0
možnosti

Irena Maura

30. 10. 2010 11:18
Re: nevěra má mnoho podob

Ano, papy, já vám věřím. Já jsem přesvědčená o tom, že co člověk, to jiný názor a neodporuji tomu, jen jsem uvedla , že člověk je sám sobě autoritou a činí, koná a jedná tak, jak to pokládá za vhodné i s tím, že za sebou může nechat spoušť. Ale kdykoliv jsem se s takovým problémem setkala u druhých lidí, vždycky to v nich zanechalo následky, u každého jiné, podle jeho, řekla bych založení a sebehodnocení. Děkuji vám za názor. Krásnou sobotu V

0 0
možnosti

suzzie

30. 10. 2010 0:25
Neměla by to

být  cTnost ?

0 0
možnosti

Irena Maura

30. 10. 2010 0:27
Re: Neměla by to

Vysvětlete to. Tomu moc nerozumím, co naznačujete.

0 0
možnosti

lord_voldemort

29. 10. 2010 23:40
Myslím

že hřích by byl nesouložit, ale názory mohou být různé

0 0
možnosti

Irena Maura

29. 10. 2010 23:54
Re: Myslím

Ale tady nejde o moralizování. Mluvte klidně dál. Mnoho lidí si rádo vyslechne vás názor. Díky.V

0 0
možnosti