Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Astaroth

1. 11. 2010 11:15
poprve souhlasim s GMUR

Taky mi neni jasne, jak mohou chlapci vychovavani jen matkami postradat jakysi osobnostni rys. Ze jim chybi laska druheho rodice je namiste, ale predjimat tim jakousi deformaci osobnosti mi prijde prehnane.

0 0
možnosti

Irena Maura

1. 11. 2010 11:29
Re: poprve souhlasim s GMUR

Já absolutně nehovořím o deformaci osobnosti, to v žádném případě ... prosím vás, přečtěte si to ještě jednou. Je to asi moje vina, že jsem to napsala příliš složitě, asi jste to nemohla dobře pochopit.

Zdravím R^

0 0
možnosti

jyyy

31. 10. 2010 21:38
Zajímavý názor.

0 0
možnosti

Irena Maura

31. 10. 2010 22:07
Re: Zajímavý názor.

Dobrý večer. :-)

Dospěla jsem k němu a myslím, že se příliš nemýlím.

0 0
možnosti

Irena Maura

31. 10. 2010 15:25
Asi jste nečetla můj článek ..

"Na správném a rozumném fungování rodiny závisí úspěšná výchova dětí a jejich další úspěšný život. Také na něm závisí kvalita prožívání stáří rodičů, které právem očekávají od rodiny podporu a sounáležitost. A v neposlední řadě i zvládnutí ekonomických problémů a překonání rodinných i vnějších krizí. Ale k tomu je potřeba, aby muži a ženy opustili staré způsoby soužití, předsudky o tom, co má dělat žena a muž ..."

Já jsem o žádných tradičních rolích nehovořila, naopak jejich zachovávání považuji za největší překážku ... prosím vás, je to naopak, než jste napsala vy.

0 0
možnosti

eldaha

31. 10. 2010 14:58
Jsem přesvědčena,

že drtivá většina žen chce prožít život s partnerem, ideálně s otcem svých dětí, a s ním i vychovávat děti. Myslím, že problémy současných vztahů jsou z velké části zaviněny právě oněmi tzv. tradičními rolemi. Blogeři, kteří se jich tady čímdál plačtivěji dovolávají, tím míní především podřízenou ženu, která by jim obstarávala servis. Doba se prostě změnila. Zaměstnání je nejen zdrojem finančních prostředků, ale i seberealizace. A na to mají právo oba. To sebou ovšem nese změnu přístupu k péči o společnou domácnost i děti. Co je na tom tak nepochopitelného?

0 0
možnosti

Gmur

31. 10. 2010 15:11
Re: Jsem přesvědčena,

Samozrejme.

To "tradicni" (co to vlastne je?)nema nejake zvlastni kvality, jen se lisi v jedne veci. Zeny byly proste uplne podrizene. A to muzum, tedy nekterym dinosaurum hrozne vadi.

0 0
možnosti

akki

31. 10. 2010 11:29
Už začátek mě odradil:

Muži méně mluví a více konají. A to jste zjistila kde? Za svůj život jsem se setkala spíše s opakem. Nesmíte věřit všemu, co píší noviny. K dalšímu jsem se už raději nepřiblížila.Rv

0 0
možnosti

Irena Maura

31. 10. 2010 11:50
Re: Už začátek mě odradil:

Ale já nemám vaše zkušenosti, akki. Děkuji za názor a hezkou neděli R^

0 0
možnosti

Gmur

31. 10. 2010 9:12
musim rici, ze

nerozumim tomu,co je muzska role a zenska role. Kdo to tak rozdelil? POkud pisete, ze chlapci, kteri vyrustaji jen s matkou a tudiz prejimaji zenske zpusoby, hrozne by me zajimalo co to znamena konkretne. Jinak jsem presvedcena, ze i kdyz chlapec vyrusta s matkou, tak ma okolo sebe dost muzskych vzoru.

Muzi preci nevymizi ze sveta, kdyz v nejake rodine neni zastoupen otec. To je muj nazor. Josu vsude okolo.Co takhle dedecek, bratr, synovec, stryc.....bratranec......

0 0
možnosti

p_c

31. 10. 2010 10:56
Re: musim rici, ze

Muži jsou všude okolo? Možná dítěti stačí, když vidí muže v televizi... ;-)

http://petrcihlar.blog.idnes.cz/c/159065/Pes-chlapa-nenahradi.html

Tento článek jsem si skutečně neobjednal. Mnoho žen to tak cítí. Například :

http://sarkapavlikova.blog.idnes.cz/c/159352/Deti-jsou-moje-a-basta.html

Vždyť my ženám děti nebereme, ani nechceme. Chcem je jen také vychovávat. Naše děti to potřebují. Drtivá většina žen to chápe a v kontaktu dětí a mužů nebrání, tam střídavá péče vůbec potřebná není..

0 0
možnosti

Stobka

31. 10. 2010 9:03
to psal už pan Plzák,

že si žena myslí, že svatbou získá v muži oporu a místo toho dostane navíc ještě jedno velké dítě. A to tenkrát procento dětí z polovičních rodin bylo minimální. Takže příčina je v mužské měkotě,jejich malé samostatnosti a schopnosti postarat se o potomky, při prvních potížích to vzdávají, což žena nemůže, pokud o potomky nechce přijít. Zato agresivitu umí muži prosadit skvěle odjakživa. Samozřejmě že jsou skvělé výjimky, ale v dnešním hektickém životě muži odpadávají stále dříve a častěji.

0 0
možnosti

medvedice1

31. 10. 2010 8:44
trochu jednostranné

uznávám význam tradiční rodiny, ale tento článek mi připadá jako psaný na objednávku muži typu pana Cihláře. Dokonce se tu opakují fráze, které používají tito pánové.

Připadá mi to jako snaha zmanipulovat čtenáře.

Ale jste blogerka, tak můžete psát jak chcete.

U pana Cihláře mám pocit,že když se něco stane jemu, tak se ze svých zkušeností domnívá, že je to tak všude, ale to nemusí být vůbec pravda, jiní mají zase jiné zkušenosti.

0 0
možnosti

p_c

31. 10. 2010 6:37
karma

Děkuji za pěkný článek P. Cihlář

0 0
možnosti