Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jyyy

1. 11. 2010 10:21
Česká omáčka s houskovým knedlíkem je můj třídní nepřítel.

Svíčkové od nebožky maminky (srnčí a nejlepší ze zajíce), po zahlušení poslední dojné kozy, jsem se (raději s chlebem), vždy přejedl, až mi bylo nedobře. Nebylo to mockrát do roka, zásadně jsem nechtěl nějak odlehčenou FUJLIGHTŠLICHTU, raději jsem to proložil šligovicou a zbytek přetrpěl. A vařit bohužel nestihl naučit. Takže ji už nikdy nebudu jíst. V hospodě už ne.

Muškát, oříšek i květ jsem přidával do nevinných klobás, když se téměř nedaly koupit a byla na ně veliká chuť a při mém povolání sehnat střívka nebyl problém.

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

1. 11. 2010 11:31
Re: Česká omáčka s houskovým knedlíkem je můj třídní nepřítel.

Děkuji. Já to také nejím, ale vařím, když si v rodině někdo řekne. Tyto omáčky, které jsem poslala jsou výborné, To vařím hlavně dětem. V

0 0
možnosti