Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

2. 11. 2010 10:09
Potkávání - setkávání - míjení...

Jednou mou fintou v mládí bylo proletět společností, oslnit, zazářit, okouzlit, zaujmout, rozesmát, .... a zmizet. Tehdy to byla úspěšná metoda s velkým odpadem. To co si mě samo našlo, vědělo, co chce a taky to dostalo.

Dnes se sice pořád smějí, poslouchají, ale....když zmizím, zmizel jsem navždy.

0 0
možnosti

jyyy

2. 11. 2010 9:47
Nikdy jsem nebyl na mši. V kostele jen na cizí svatbě.

Kostely, kaple, chrámy, stará krásná divadla, "svaté kopečky", studánky,  ... navštěvoval jsem pro fyzickou přítomnost mého Boha(Anděla strážného).  Vstupoval do mě, cítil jsem ho v každém atomu těla, ohromě mě nabíjel energií.

0 0
možnosti

Irena Maura

2. 11. 2010 10:26
Re: Nikdy jsem nebyl na mši. V kostele jen na cizí svatbě.

Ano, přeci jenom člověk cítí, že je něco v něm. ne nad ním, co mu dovoluje vidět a cítit ten "nadstandard života".

0 0
možnosti

realateista

1. 11. 2010 22:57
Co se v mládí naučíš ...

Já v Boha nevěřím a tyto zážitky by mě nijak neovlivnili, s Bohem nemají nic společného. Jen dokazují, že mnoho lidí na něho spoléhá vlivem výchovy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS