Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ta, která nejsem

7. 11. 2010 6:53
Ach ten nešťastný sedmý pád...

Silně doporučuju přečíst si esej Pavla Eisnera Bude louka zelenou?

0 0
možnosti

Irena Maura

8. 11. 2010 12:15
Re: Ach ten nešťastný sedmý pád...

Nerozumím smyslu vašeho příspěvku, Je k věci?

0 0
možnosti

ignorantka

3. 11. 2010 0:51
prominte, ze si dovoluji zpochybnovat...

chci se zeptat, v cem dila teto pani , cituji: 'vtiskují svým duchem i tvorbou nezapomenutelný výraz českému modernímu umění' ? ja vidim kyce na ucnovske urovni...nic zajimaveho ci originalniho, zadna inovace...

0 0
možnosti

Irena Maura

3. 11. 2010 1:12
Re: prominte, ze si dovoluji zpochybnovat...

To jsou jen ukázky co jsem uvedla. Paní maluje a vystavuje mnoho obrazů. Nemusí se vám to líbit, každý má jiné požadavky ...

0 0
možnosti

jyyy

2. 11. 2010 22:59
Po několika létech jsem dnes opět přistoupil s prosbou ke st

romu. Je to můj dávno známý červený buk, určitě staletý, ani jsem nemusel pokládat dlaně na jeho krásnou kůru. Jen jsem si stoupl čelem k severu, pořád ho hned určím, vztáhl ruce, poprosil, poznal mě, vstoupil do mě, chvilku jsme setrvali, někdo známý šel kolem, zeptal se co hledám, odpověděl jsem, že zápis, který jsem tam před spoustou let učinil, za pár minut jsem byl plný, poděkoval a odešel za poslušně čekající naší Ajkou.

Vaší kamarádky obrázky mi připomenuly, co jsem, krom jiného dnes dělal.

0 0
možnosti