Diskuse

Peciválek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

3. 11. 2010 18:42
Taky jsem dceři dal dlouhou periodickou tabulku prvků,

s níž jsem byl schopen vyřešit v chemii ASI FŠE a nevěřím, že se jí někdy pokoušela pochopit. I syn.

Jako já nechal ve 13 létech řídící v jedoucím traktoru svého otce krom jiného učitele jízdy. Prostě jsem otevřel dveře a za jízdy vystoupil. Další jízdy jsem s ním absolvoval až když už jsem chtěl řídit pionýra a zase auto. Papíry na traktor jsem nikdy nedělal, přesto jsem s ním mimo otce od 14 jezdil, i jako dospělý jsem to uměl.

0 0
možnosti

Irena Maura

3. 11. 2010 20:13
Re: Taky jsem dceři dal dlouhou periodickou tabulku prvků,

Mně chemie bavila a plně jsem ji pochopila, až jsem začala vyrábět (pro sebe) léčivé a kosmetické přípravky. To jsem ji opravdu potřebovala. Výroba domácích mýdel a parfémů mi dala zabrat a nikdo s tím nechtěl nic mít. Učila jsem se vlastně o podstatě chemických látek ´, s kterými jsem zacházela. Bylo to bezva, ale neúprosná služba mne od těchto báječných dobrodružství trochu odvrátila ;-D

0 0
možnosti

Lanai

3. 11. 2010 8:29
Podobný případ

měli naši známí , otec daňový poradce a syn talent na muziku , vystudoval konzervatoř a až když vyhrál nějaké ceny na soutěžích v cizině tak se s tím otec smířil. Jinak měl doma  tak od 13 let peklo ,  když tatík viděl že od výběru svého budoucího povolání nechce ustoupit  a hlavně nebude ho následovat v advokacii.. Ale  teď je syn dospělý a on se s ním jen chlubí. .

0 0
možnosti

PájaZítra

3. 11. 2010 10:08
Re: Podobný případ

Nebo já - hudební nadání jsem zdědil po nějakým tom pradědečkovi z máminý a její matky strany. Od 1. třídy jsem chodil "do piána", ale odmítal jsem stát se klavírním virtuosem. Nicméně mě bylo matkou donuceno vychodit 1. i 2. cyklus klavírní třídy LŠU (jsem ročník 1968). Dnes už na klávesy toho moc nezahraju, není cvik, ale zato jsem docela slušný kytarista s hodně dobrým, skoro až absolutním sluchem, a krom toho umím i na kontrabas, flétnu, občas složím nějaký ten song. Za svou historii jsem hrál v pár skupinách, teď jsem zrovna začal zkoušet s zábavovou kapelou. Profesí jsem počítačovej technik a správce sítě, mám nedoštudovanej matfyz.

Na druhou stranu jsem antitalent na sporty, neumím malovat a jsem na cizí jazyky naprosto hluchoněmej. Čili pořádný mix vloh a nevloh...

0 0
možnosti