Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

4. 11. 2010 21:47
Snažil jsem se číst pozorně, jak jsem čítával před léty,

a usoudil (vzývám svého Boha, Strážného anděla aby to bylo tak), že tyto zákony už potřebovat nebudu. Nezávidím mladým.

0 0
možnosti

Irena Maura

4. 11. 2010 22:55
Re: Snažil jsem se číst pozorně, jak jsem čítával před léty,

Milý příteli, ale oni nepamatují náš svět, snadno se přizpůsobí, vůbec jim to nic neudělá, protože nemají s čím porovnávat. Ale mohu vám říci, za sebe, že já mám stres, protože ty zákony jsou čím dál objemnější a čím dál vázanější na jiné a něco v nich najít pro potřebu je hotový horor. Na tomto článku jsem pracovala tři hodiny, abych z textu vytahala to podstatné. Ale rozhodla jsem se, že pokud povedu tento blog, budu to dělat i nadále, třeba to lidem pomůže a já získám lepší přehled a taky se na to nevykašlu, abych se pořád v těch "palagrafech". ;-D hrabala. Ach jo...

0 0
možnosti