Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jyyy

8. 11. 2010 9:28
Vařit s láskou, jíst s nadšením©já !

Pokud jsem to už četl nebo slyšel, beru © zpět, ale..moc tomu nevěřím, že....

Abych vařil tak složité recepty...to ne. Jsem nadšen z povedené číny, kulajdy, cmundy,...., grilovaného či pečeného či vařeného či dušeného masa,...tataráku,...i domácí vajíčka na másle se slaninou a cibulí a sýrem...

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

8. 11. 2010 11:22
Re: Vařit s láskou, jíst s nadšením©já !

Příteli, to jsou recepty pro zámecké a farské kuchařinky a takové nadšence, jako jsem já. ;-D

0 0
možnosti
J

jyyy

8. 11. 2010 13:12
Vařit s láskou, jíst s nadšením©já !

S nadšením vařit ... to už bez chemie nezažívám. Při posledním tataráku jsem se na začátku sesypal a volal otci, kterého měla přivést kamarádka, aby dovezl antiparkinsonikum a jedlou sodu. Stačilo jen, že jsem neměl za cenzor bývalou ženu, s kterou jsme na tyto akce pořád sehraní. Naštěstí ji nahradily dcera a syn a Kemadrin a jedlá soda. Kdyby mi to myslelo víc, nechal jsem si místo sody přivést Helicid. 

Za komunistů vyšla žlutá knížka, GDE krom jiného byly recepty na kolej a taky pstruzi pro mainlženlku. (GDYŽ jsme se dělilyi o majetek, knížka se zařadila mezi věci : vem si co chceš a budeš potřebovat, máš děti.) Pitvat se musely od hřbetu přezs žebra, nadít a sešít a omotat a smažit. Bylo to dobré a moc složité; pstruh je nejlepší na prutu na otevřeném ohni.

Pstruzi pro mainlženlku, Dartaňanovo hovězí maso, živáňská pečeně - nevzpomenu si na složitější recepty, co jsem s nadšením už dávno vařil. Taky Anglický rozbíf. Na ten si už raději dojdu do hospody ke kamarádovi. 

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

8. 11. 2010 14:40
Re: Vařit s láskou, jíst s nadšením©já !

Já si hraju, když vařím ;-D

0 0
možnosti
J

jyyy

8. 11. 2010 17:10
Vařit s láskou, jíst s nadšením©já !

Se FŠÍM co jsem dříve dělal, jsem si hrál. I různá zaměstnání a práce jsem miloval.

Technik a pak hlavní technik a vedoucí střediska 2X. OSVČ zprostředkovatel. Soukromý likvidátor PÚ. Obchodní zástupce a správce části menšího mezinárodního letiště. Nejkradší - novinář okresního deníku - šéfredaktor vyhodil mě pro drzost a sám byl druhý den vyhozen... Asistent soukromé psycholožky. Souběžně s několika jinýma falzifikátor podpisů a dokladů zpřátelené podnikající paní - zaplatila jen díky mě minimální pokutu. Taky jsem za % jako jeden z dost mála v ČR dostal hotově peníze za neprodejné zboží od známé zkrachovalé firmy. Průběžně s ostatníma zaměstnáníma učitel pstruholovu a lipanolovu a přežití v neznámém i mě terénu a života vůbec studentky a pak MUDr.Bc.. Vychovatel dětí a Ferda Mravenec, práce FŠEHO druhu v sanatoriu. Nakonec člověk (pokud si právě vzpomene) s širokou i hlubokou znalostí ledasčeho, prakticky k ničemu nepoužitelný. MDP, dnes BAP.

0 0
možnosti