Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lobo - poslední Czarnian

9. 11. 2010 18:21
Jsem zvědavej,

0 0
možnosti

Lobo - poslední Czarnian

9. 11. 2010 18:22
Re: Jsem zvědavej,

jestli to projde cenzurou na idnesu, takhle natvrdo se do adminů navážet;-D

0 0
možnosti

jyyy

9. 11. 2010 16:22
Moje maminka Haška četla a hrála dobře i licitovaný mariáš.

Já taky. A ve správné době (bylo dob víc) jsem ho četl a mám ho moc rád. Můj vztah k válčení a vojně a pacifismu a násilí má s Haškem hodně společného. Nemohl jsem, pochopitelně, číst FŠECHNO, neměl jsem k tomu přístup a když už by byl přístup, bylo najednou spousta spousta ke čtení, nešlo FŠECHNO stihnout. S Haškem se spláchl i Zdeněk Matěj Kuděj, Haškův kamarád a spolupíč, tulák a flákač, kovboj v Americe i Rusku, spisovatel, který napsal jinak krásná než Haškova,  díla : Ve dvou se to lépe táhne a Když táhne silná čtyřka. Když jsem byl hodně malý a začínal FŠICKO okolo sebe číst, babička mi říkala, že to číst ještě nemám. Babička byla sečtělá. Koho z těch, co mám moc rád, máte ráda vy ?

Mám za sebou dnes LPK. Něco mi opravdu je, to samo, ale nestačí. Ten geniální (dávno iq 150, při posledním ostřejším sčítání prý jen 120) manipulátor lidských osudú a szblyžovatel cizích myšlenek ve svůj prospěch byl naštěstí zase ve mně. Nelhal jsem paní doktorce ani jedním slovem a je to tam !!!!!

0 0
možnosti

Irena Maura

9. 11. 2010 18:20
Re: Moje maminka Haška četla a hrála dobře i licitovaný mariáš.

Všechny, protože jsme v podstatě sobě hodně podobní duchem a hledáme něco podobného i když jinde..Já už marodím 2 měsíc s páteří. Jo, já jsem taky četla pro svůj věk nevhodná díla, ale to je normální. Horší je nečíst

0 0
možnosti

kevinbb

9. 11. 2010 15:24
Hezke a melo by byt

i poucne, ze?

R^

0 0
možnosti

Irena Maura

9. 11. 2010 18:16
Re: Hezke a melo by byt

;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Jarcho

9. 11. 2010 8:06
Podle paní Pallotové

jste ovšem opovrženíhodná žena, když máte ráda opovrženíhodné dílo a svůj obdiv k jeho autoru dáváte veřejně najevo.

0 0
možnosti

Irena Maura

9. 11. 2010 9:28
Re: Podle paní Pallotové

No, já to vydržím ...

Žádné umělecké dílo nemůže být opovrženíhodné, možné nevkusné, možná nevhodné, možná ošklivé, ale to umělecké dílo. Díky

0 0
možnosti

kosciuszko

9. 11. 2010 7:07
Moc pěkné, moc jsem se pobavil

;-D

0 0
možnosti

buxus

9. 11. 2010 7:07
Lidé, kteří u nás čtou knihy ...

... se dělí na ty co Haška chápou a majího rádi a na ty druhé, co od něj nečetli nic jiného Švejka, často ho ani nedočetli, protože se pohoršují, nad množstvím sprostých slov, údajnou bezobsažností knihy, atd. Mne k Haškovi přivedla naše češtinářka, která ho upřímně nenáviděla. A tak z povinnosti se oněm zmínila, nechala nás přečíst nějakou silně upravnou povídku z učebnice a tím to vadlo. Tak jsem si začal Haška číst sám.

Tady zafungoval fenomén povinné četby. Když Jiřímu Suchému řekli, že jeho verše se objevily v povinné četbě, posmutněl a řekl: "Teď už mne ta mladá generace poslouchat nebude". Takže učitelé a učitelky, kteří Haška nemají rádi, mu vlastně dělají službu. Shoduji se s nimi, že pro povinnou četbu se Hašek nehodí. Číst humoristický román z povinnosti musí mít nutně kontraproduktivní výsledek.

0 0
možnosti