Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

viveka

12. 11. 2010 10:47
Umění má bohatší výrazové prostředky,

proto dovede sdělit i poznatky smysly neuchopitelné, rozumem nesdělitelné.

Krásné počtení :-)R^ (a já myslela, že to bude o psech ;-D )

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

12. 11. 2010 10:51
Re: Umění má bohatší výrazové prostředky,

Ne, je to o psychotronice a teorii kvantové mechaniky;-D

0 0
možnosti
J

jyyy

12. 11. 2010 10:34
Už po napsání mého kočkomilství, jsem začul ..

To nebude ono. Odhalit jsem to ale nedokázal. Až když to čtu, někde něco velmi mírně a jemně ve mně bliká. Teorie PSYCHO......  nebyla a není moje silná stránka. Já to dříve dělal a žil. Tu knihu jsem nikdy nedočet.

0 0
možnosti
AS

viveka

12. 11. 2010 10:49
Re: Už po napsání mého kočkomilství, jsem začul ..

Ahoj Jyyy, zdravím Vaše kočičáky :-)R^

0 0
možnosti
J

jyyy

12. 11. 2010 10:23
Umění má prostor za zrcadlem.

0 0
možnosti
J

jyyy

12. 11. 2010 10:21
Obrazu, umění dohromady, nerozumím.

Nechávám umění na sebe působit a cítím, co ve mě vyvolává. Když pominu lidově komnunisticky pojatou dechovkově estrádní "kulturu", nevzpomínám si právě na nic, co by z kultury vyvolávalo u mě negativní obraz.

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

12. 11. 2010 17:56
Re: Obrazu, umění dohromady, nerozumím.

K těm dechovkám: občas, když býval nějaký svátek, byla jsem pozvána na lidovou zábavu. Myslím si, že se neumím bavit, protože nejenže se mi zvedal žaludek z vůně pokrmů (vepřového masa a zelí a jiných jídel, zejména z polévky s játrovými knedlíčky), ale nejvíce, ale nevím proč, mně bolela ta dechovka. Bylo na ni něco, co ve mně zvedalo vlny bolesti až k zalknutí. Měla jsem nějak pocit, jako bych stála ve špinavém vlaku a dívala se z okna na milovaného muže, od něhož mne ten vlak odváží. Vůbec nevím, kde jsem tohle vzala a jak se mi to všechno seskupilo v takový nepokoj. Ale tím vůbec neříkám, že by ta hudba byla špatná nebo podřadná, česká hudba nemůže nikdy být podřadná, nikdy špatná, jen strašně citově rozdírající. Je krásná a to neříkám proto. že chci Čechům lichotit ...

0 0
možnosti
J

jyyy

12. 11. 2010 10:09
Malíř, hudebník, básník,....

Nemusí obtahovat Ježíši auru....

K tomu není co dodat.........

0 0
možnosti
TK

trdelnik

12. 11. 2010 1:05
... co je PSI ...

PSI je zkratka za "Pounds per Square Inch", cili anglicka mira mereni tlaku. Pouziva se take v USA a Kanade.

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

12. 11. 2010 1:08
Re: ... co je PSI ...

Ano, taky. Děkuji vám R^

0 0
možnosti
J

jyyy

12. 11. 2010 0:37
Hledat důkazy života !?!? BOHA, vždyť ho žiju !!!

0 0
možnosti
J

jyyy

12. 11. 2010 0:31
Věřit a nechápat. Bránu vyrazit. Skočit a sklouznout se.

Pozadu spadnout učiteli do náručí se zavřenýma očima. Jako "padaly" dívky v té správné (každá je správná, jen to už tak nejde) době do správné náruče. Jedné jsem v horách po vyvrknutí nohy nosil batoh a pak vlastně i ji a proto zato kvůli tomu odměnou se krásně pomiloval s jinou, kterou to zaujalo. Jednou "kamarádi" kamarádi v chatě vyrazilyi dveře pokoje a nahého mě vyhodili oknem do skoro půl metru prašanu. Mrzlo a cesta okolo chaty k vchodovejm dveřím, který už v té době někdo zevnitř držel, byla rozhodně nezapomenutelná. A já to zapomněl. Dík ! Výsledek této akce byl hlavně ten, že jsem si na levou dlaň světle zelenou barvou na bázi kyseliny dusičné napsal JANA. Už jsem na ní, miloval jsem ji, byla to dívka na celý život, zapomněl a dokud se kůže nesloupala...byl jsem kamarádům a kamarádkám pro smích.

0 0
možnosti