Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jyyy

14. 11. 2010 15:33
Tento příběh patří k Vašemu psaní o Haškovi, jen jsem si asi

nevzpomněl, pokud Vám něco "Generálně Veselého" pošlu VÍCKRÁT, nezlobte se. Je to dost progumovaných let a vzpomínky díky mému stavu a podnětům mi právě dělají pěkný guláš v hlavě.

Jsem krom jiného disstranik, tak možná to ÚPLNĚ první salutování levou rukou, veliteli posádky majoru jméno a místo neuvedu jako "student" prázninového soustředění frekventantů Vojenské katedry VŠ, bylo mimoběžné a téměř nezaviněné. Přešel mě o několik metrů, než pochopil. Pak řval a řval a řval a já čekal až přestane s debilním úsměvem na tváři. Tuto taktiku zdravení nadřízených jsem ještě několikrát se stejným výsledkem použil. Nejvyšší mety jsem dosáhl při pozdravení levou rukou z díry, asi ?kokpitu? jedoucího OT64 náčelníka západního vojenského okruhu ?generála? Veselého. Přeřval kolonu jedoucích Ótéček ale nedokázal nic.

Četbou Haška, jiných veselých knih o válkách, z kterých mrazí, jsem prohluboval svůj odpor k (nezaslouženým) autoritám, hlavně zeleným.

0 0
možnosti
J

jyyy

14. 11. 2010 13:48
Moc se mi líbí, že porušujete oznámené plány.

Z jednou týdně o půlnoci už FČERA nad ránem !

Každá zásada i některý zákon se má čas od času porušit co nejčastěji !!!!

Dík !!!

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

14. 11. 2010 14:05
Re: Moc se mi líbí, že porušujete oznámené plány.

Tlačí mne čas, musím psát něco úplně jiného a mám TERMÍN !

0 0
možnosti
J

jyyy

14. 11. 2010 13:43
..výlučná osobní soukromnost naplňuje blažeností..

...plné porozumění neznám....

Nemusím chápat skrytý svět, pokud se n něm nějak pohybuju. Střípky nápověd vždy předemnou. Můžu nasekat spoustu chyb, které mě jednou doženou. Dohnaly !!!

Krásná hudba....

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

14. 11. 2010 14:07
Re: ..výlučná osobní soukromnost naplňuje blažeností..

No, já jsem ráda, že to vím, v čem se pohybuji, abych si to mohla užít R^

0 0
možnosti
J

jyyy

14. 11. 2010 13:31
Šťestí....je.

Od mlada jsem nezažíval, že by mě někdo plně chápal a souzníval se mnou,  při debatách o čemkoli jsem s mým názorem neměl od nikoho celkovou podporu.... Naučil jsem se hlasitěji křičet a používat větší demagogii k obhájení svých pravd. Nějaký čas jsem mohl být charakterizován termínem : NAsertivněArogantníAsociál. 

Naučil jsem se s tím žít, využívat a zneužívat své schopnosti, jak para tak manipuli, kolikrát jsem díky umění přesvědčit kohokoli o vlastní pravdě, účel světí prostředky, ušel trestu za nebetyčný průšvih.  

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

14. 11. 2010 14:06
Re: Šťestí....je.

Já o tom mlčím a jen sdílím na těchto stránkách s ostatními, kteří to chápou, To je tak všechno, co mohu pro svůj mystický život udělat ;-D

0 0
možnosti
J

jyyy

14. 11. 2010 12:56
Skutečný vnitřní řád člověka...

Neznám teorii; v para.. jsem žil, para..jsem žil. Nikdy už se nemůžu vrátit nazpět. Nechal jsem si zrušit člověkem, kterému jsem stoprocentně nevěřil, komu jsem věřil stoprocentně?, citlivý bod na zádech a negativně mě to ovlivnilo na celý další život. Meditival jsem podle Ajurvédy, pokoušel se lítat a negativně mi to ovlivnilo celý další život. Už několik let se bojím cokoli "dělat" a čekám na pokyny, vždy, když jsem pokyn potřeboval, stál předemnou. Co jsem s ním udělal, je už jiná kapitola. 

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

14. 11. 2010 14:08
Re: Skutečný vnitřní řád člověka...

Je to tím porušením řádu, to je citlivé místo, to nejcitlivější ... proto je to tak soukromé

0 0
možnosti
J

jyyy

14. 11. 2010 12:43
Tak nějak šťastný jsem asi byl, s přestávkami, odjakživa.

Co jsem přestal být workoholik (nemoci) a alkoholik (nepotřeba) jse se obecně přiblížil k blaženosti, jak ji popisujete. Neusilujíce o prachy a zisk, stal jsem se vyrovnanějším, přístupnějším,... i cizím názorům. OFŠEM ne FŠEM cizím názorům.

0 0
možnosti
J

jyyy

14. 11. 2010 11:43
Kam patří mé postkoitální "vidiny" běžící jako nejmíň trojro

změrný obraz v mé hlavě za zavřenými víčky minuty až desítky min ? ŚPATNĚ jdou popisovat lidským jazykem.

0 0
možnosti
J

jyyy

14. 11. 2010 11:32
Mezi smysly jste opoměla chuť. Chuť ženy duševní i tělesná.

0 0
možnosti