Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jyyy

15. 11. 2010 10:12
2-3xZásunoměr©já

Zdanění nejstaršího řemesla přinese Česku nebývalou prosperitu. Předpokládá to denní kontrolu pověřeným úředníkem, tj spousta nových pracovních míst. Daň by se počítala ze zasunutých metrů - jídlo a ven prošlé látky = základ daně.

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

16. 11. 2010 3:32
Re: 2-3xZásunoměr©já

Koukám, že to máte promyšlené ;-D

0 0
možnosti
VV

vafle

15. 11. 2010 2:57
asi nerozumim

o co tu jde?

je spatne byt jako zena pracovne cinna?

tomu fakt nerozumim.

mne to bavi. Jeste jsem vychovala dceru. Doufam, ze ne spatne. porad pracuju a budu pracovat, co bych jineho delala, proboha. Samozrejmne mohu delat mnoho v mnoha  nadacich nebo spolcich atd., ale cast delam i Vted a hlavne, mne prace bavi. A rodina mne bavi taky. PS. mam pani na uklid

0 0
možnosti
IM

Irena Maura

15. 11. 2010 4:53
Re: asi nerozumim

Asi jste tomu špatně rozuměla. Šlo o ženy, které pod rouškou uzákoněné rovnoprávnosti musely manuálně pracovat ve fabrikách. Já také ráda pracuji a jsem činná v mnoha směrech. Je to má volba, nikdo mne k tomu nedonucuje. Já vím přeji mnoho zdraví, sil a štěstí, milá paní. Já si domácnost opatřuji sama. Baví mne to. I při práci. Je to taková intimita ... V

0 0
možnosti
JJ

1888

15. 11. 2010 2:46
Skutecne inteligentni zeny

rady zastavaji praci v domacnosti, zvlaste mohou-li si dovolit dve tri sluzky.  Pokud se nektere zachce zapojit se do odlidsteneho pracovniho procesu, staci ji kdyz si chvili pusti CT24, nebo neco podobneho. Ty pluky zatatych uslintanych profesionalu a ruznych velitelu zemekoule, defilujicich na obrazovce musi kazdou skutecne inteligentni zenu privest k rozumu.

0 0
možnosti
J

jyyy

15. 11. 2010 0:10
A pak, že máte TERMÍN !! Poprvé vidím Borata. Nemůžu číst.

Smíchy.

0 0
možnosti