Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

20. 11. 2010 20:26
Báseň : Chtíč + chlast = slast !

"Při nočních polucích vykřikuji Tvé jméno !" :  Vyzkoušeně nejerotičtější zabírající věta do hovoru(může přiletět pár facek, ale...)!! dopisu !! laku !! sms !!(bez rizika)

Vedle virtuálních Tereze Pokorné a Markétě Hrubešové a desítkách dalších, jsem chodil s čtyřmi (s dvěma z nich současně) dívkami(mladými ženami), o kterých se mi zdály velmivelmivelmi divoké erotické sny, které jsem mohl často v přímém přenosu prožít hnedle doopravdy. Opravdu stály za to a do snů se vracely i když už jsem žil chodil s jinými, taky výbornými, ale... Byla to tu i navždy jediná moje žena.

Co je to dlouhý článek ?

Po létech jsem hrál vysněnou svou roli v ochotnickém divadle : nemluvící a strašněhrozně pějící (jen vlastní, "přebásněné", texty neslušné pro obveselení čertic, z nějakého důvodu stojících na jevišti okolo mě) čert. Nic se už nedalo vynechat jinak, než že herci mluvící zapomněli text. Trvalo to víc než TŘI hodiny !!!!

Vědět to moje děti a jejich kamarádi(a znalost dcery nechci ani ventilovat)

0 0
možnosti

viveka

20. 11. 2010 9:40
Ráda bych Vás o něco poprosila

Existuje mezi starověkými hrdiny, božstvy a filozofy někdo, kdo by mohl být brán jak patron psychologů, léčby duše, případně duševního zdraví?

0 0
možnosti

Irena Maura

20. 11. 2010 11:16
Re: Ráda bych Vás o něco poprosila

Aristotelés. Jeho kniha "O duši"(Peri psychés, De anima) je označována za první psychologickou soustavu a počátek dějin psychologie. V

0 0
možnosti

jyyy

20. 11. 2010 1:07
Už zase ?

Před skoro hodinou jsem přišel z páteční hospody. Těším se na zítřek. Vlastně skoro nic, krom Vás, už nečtu. Blbost, ale...

Umíte poradit, jak se fyzikou a chemií  ve zlatu nacistů ve Švajcu vzala rtuť? Tolik ?

Jak mechanicky a chemicky litím rtuti do "hory" se vyplavuje zlato ? Jak kianidem ? Je obecně amalgám slitina jiného kovu s rtutí ?

Chemie bývala moje !  Fyzika ne. Dnes už nic.

Právě konec Thelma a Louise. Úžasný film !!

0 0
možnosti