Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

yyyj

23. 11. 2010 13:28
Už nejsem jyyy, ale yyyj

Dvěma příspěvky o mém nejlepším kamarádu Tondovi, který zemřel pár let po 20 na rakovinu, kterými jsem reagoval na Vaši ztrátu ze stejného důvodu, mě dostaly na číslo 11 smazaných

0 0
možnosti

jyyy

23. 11. 2010 0:32
Stejně píšete pro mě. Abych se kultivoval. Až si to přiznáte

vrátíte se ke mně.

Zdá se mi, že někdy po začátku našeho letopočtu jsem se rozešel s církvemiy. Tedy asi než vznikly. Někdo v urputné diskusi o víře, kdo psal věci co cítím a psal bych je, kdybych je znal, mě prohlásil nenásilným vítězem nad křesťany, kteří se v diskusi dopustiliy spousty hříchů a já ne a mystikem. Prý je to člověk, který ví, že Bůh je a komunikuje s ním přímo.

A pořád jsem blažený a šťastný.

I GDYŠ mi chybíte, nejsem zvyklý se vzdávat po prvním cudném odporu, to bych nezažil to, co jsem zažil. A nehrál krásnou a smrtelnou hru o život. O nic jiného NIGDY nejde.

Víkend na Zuydcoote. Jedna z knih, co se na mě taky podepsala. Jedna z mála rolí JPB, co mám rád. Přidala se rozhodně do řady a čněla při vzniku mého podivného pacifismu. Jediní bojovníci, krom Indijánů a kovbojů a klasických westernů a klasických válečných filmů, jsou v přímém přenosu Židé. Když jsem se jednou opíjel s malým velkým hercem Jyřým Kryťynářem, nazval mě ŹIDEM. Pro změnu. Vzpomněl jsem si.

0 0
možnosti