Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

22. 11. 2010 15:46
Zivot

Život je pro mě nádherná nebezpečná veselá neopakovatelná ..... hra o život.

Dokud žiju, vyhrávám.

0 0
možnosti

jyyy

22. 11. 2010 15:38
DROŠKU jen pro mě ?!

I GDYŠ na začátku píšete, že ne, že jako věřící nepatříte, zdá se mi, že Váš Bůh zde zmíněný, je spíš křesťanský, ale vzápětí zase čtu, že nějaké náboženství velí Boha nezobrazovat, tak nevím, co si vlastně u Vás vybrat. Vás! 

Krom spousty ovoce a ryb a i jiných upytlačených zvířat jako mladistvý, stovek kytek ze soukromých i veřejných zahrad pro dívky a ženy doposud, dvou krabiček cigaret, které jsem si chtěl koupit v Plzni v nádražním lokálu při mé divotvorné tři dny trvající cestě na vojnu v hospodském stánku, když jsem tam přišel potřetí a prodavač tam pořát nebyl, tak jsem si vzal jednu a vzápětí i druhou, DROŠIČKU daní šikovností účetnictví, a daní pro kamarádku podnikatelku, jsem za svůj život nic neukrad.

Pořád naivně věřím, že obchod se uzavírá podáním ruky a pořád je pár lidí, kteří tomu věří taky. Vlastně bez výhrad 4; pár, když se jim to hodí, ostatní nezmiňovat.  

Takže beru cizí Boží jméno nadarmo, můj mi to dovolil, a ty ženský a systémy a zákony a..jsem vtělená ctnost.

0 0
možnosti

jyyy

22. 11. 2010 13:44
Dobrý den, paní Mourinko.

Pokud nejste úplně paranoidní, podívejte se do diskuse pod článek Neberte Čechům jejich Švejka. Lady se přiznala. Jako jyyy jsem schopen ledasčeho(mám už 11 příspěvků zase smazaných, i dva(Tonda : o úmrtí nejlepšího kamaráda na rakovinu), které jsem poslal Vám, ale takové "mezinárodní" spiknutí udělat neumím. Promiňte, že Vám zase něco kazím, ale udělám FŠECHNO, abych Vás získal nazpět.

0 0
možnosti

Faustino

22. 11. 2010 11:44
Proč jen Desatero?

Jsou snad ostatní Boží zákony na nějaké nižší úrovni? Proč?

0 0
možnosti

Irena Maura

22. 11. 2010 13:37
Re: Proč jen Desatero?

ne nejsou, Faustino, ale nemůžu všechno vtělit do jednoho krátkého článku, Budu o tom psát dál a dál. Díky za připomínku a přeji vám krásný den V

0 0
možnosti

karels

22. 11. 2010 5:33
Zdravím,

asi Vám tak trochu rozumím, jde Vám o svobodu, jsem rád, že dneska v 21. století se může člověk rozhodnout, jak se svým životem naloží. (ať už je nevěřícím, nebo věřícím - jakékoliv víry) A doufám, že možnost volby takto i zůstane...

0 0
možnosti

Irena Maura

22. 11. 2010 10:20
Re: Zdravím,

Děkuji. Také vás zdravím. Ano, je to velká věc a já též doufám, že si ji podržíme.

0 0
možnosti