Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

yyyj

23. 11. 2010 22:01
Dobrý večer. I já jsem na jeho straně, jen jiné, než Vy.

Ty Anglické pány jsem čílal. Čítal jsem Máchu, Gelnera, Wolkra. Na rozdíl od dříve zmíněné BN a jiných spisovatelkách, prosákl někudy do mé hlavy jejich krásný nezřízený dobrodružný hravý sexuální otevřený svobodný .. život a formovali mě.

S kamarádem jsme plavali jako nezletilí týnejďžři přes Velké Dářko, doprovázeli nás tři další kamarádi, špatní plavci v prý nepřevrátitelné loďce. Pochopitelně ji při cestě nazpět uprostřed převrátili. Byla to jedna z největších her o život, hlavně kamarádů, kteří na začátku nebyli moc schopni ani převrácenou loďku tlačit. Jen se drželi a my se snažili nenechat je propadnout panice. Už tehdy jsem byl veliký manipuli, jen jsem to nevěděl, ani co to je. Připomněl mi to kamarád na srazu G. Hru jsme pochopitelně FŠICHNI vyhráli.

Na kolej za kamarádem přijely dvě středoškolačky. Jedna byla Lada a ?. Třetí spolubydlící se někam na pár dnů odstěhoval a my udělali letiště a ..než přišla kolejná. Uvažoval jsem, nejsem-li divný, ale s mužem nikdy ne.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS