Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lost

24. 11. 2010 9:11
no já nevim, blog se as píše jinak

nebo je to,,náramná,, vychystávka na obhajobu EU:-)

0 0
možnosti

Irena Maura

24. 11. 2010 11:41
Re: no já nevim, blog se as píše jinak

Je to seriál na pokračování. Tedy jeden článek pro přehlednost rozložen do sedmi s historickými souvislostmi. Historii jsem už obhajovala před lety. Takže to jsou jen výpečky ze zabijačky! Díky.VV

0 0
možnosti

yyyj

24. 11. 2010 0:39
Už nevím, jak Vás přesvědčit.

Re: Děkuji.8-o Pokud jsem Vám někdy skutečně kazil Vaše články...tak jedině pod svým nickem:) Přestal jsem s tím v době, kdy jste dala najevo, že máte nějaké negativně zaměřené pocity vůči mé maličkosti:) Žádný jiný nick v diskusích nepoužívám a protože se někdo mě milý za Vás přimluvil, pokouším se Vám situaci vysvětlit a ušetřit Vás zbytečných blamáží:) Nemám nijak v povaze věnovat se nechtěnému stalkingu a mou jedinou činností vůči Vám je...že Vás zkrátka nečtu a byl jsem jen upozorněn na tuhle zajímavou diskusi :) Hezký den přeji:)

22.11.2010 10:54ladyevil_cz

0 0
možnosti

yyyj

24. 11. 2010 0:31
K zušlechtění mě.

Nečekám omluvu, že jsem byl přirovnán k někomu zcela jinému, kdo z toho má přirozenou srandu. Já sám taky trochu mám. Jsem prostě takový. Nečekám líýsání, jiná se lýíše a má proč. Čekám na Váš návrat ke mně.

0 0
možnosti