Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

yyyj

24. 11. 2010 13:57
Krásná báseň, krásný cilivý článek.

Jsem nekřtěňátko, vychovávané komunisty k ateismu a materialismu.  Můj Bůh či Anděl strážný mě poprvé výrazně upozornil na svou existenci, když jsem se probíral z bezvědomí v 10 létech v nemocnici po autohavárii, do našeho Fiátka600 najel zezedu náklaďák řízený ožralým bratrem okresního tajemníka, měl jsem těžký otřes mozku a více násobnou zlomeninou spodiny lebeční. Nějak jsem ho vytěsnil, nevěřil jsem přece. Přesto nadenmou držel ochranou ruku v divokém dětství na vesnici, při válkách mezi znepřátelenými částmi obce, nebo sjednocené proti sousední obci a drží pořád. ...Tonda..... Když jsem ožralý vozil ožralé spolupracovníky. Nikdy se nic nestalo, nikdy nedopustil setkání s VB. Už pár let a v budoucnu nikdy to neudělám. Když jsem ho poprosil, vlastně ani nemusel, řídil mnou bezpečně auto stovky kilometrů. Vedl mě FŠUDY bezpečně.

Dcera se na začátku 90sátých rozhodla pro křest, chodil k nám nesmírně vzdělaný katecheta. Místo Boha v mé duši už bylo obsazené. D musela počkat do 11 let. 

0 0
možnosti

hanah7

24. 11. 2010 13:19
anděl

Pěkné, poetické. Jen - já, jako primitivní ateista, bych s ním přece jen k tomu doktorovi šla :-). A taky bych mu neříkala, že ten anděl byl živý, ale že se mu objevil jen v jeho představách a objeví kdy bude chtít nebo potřebovat....Protože nevím, zda tušíte, jak tomu děcku zamotáte hlavu s živým andělem ;-D. Duchovno se dá rozvíjet velmi zdařile i bez andělů (obzvlášť když k nim mají jeho rodiče patrně jiný přístup). 

0 0
možnosti

hanah7

24. 11. 2010 13:39
Re: anděl

Ale jinak i ode mě karma :-)

0 0
možnosti

Antarr

24. 11. 2010 4:14
Pěkná zkušenost

Zdravím Vás paní Ireno. Rád čtu Vaše články a moc se na ně těším. Tentokrát (nejen) jste mě opravdu příjemně překvapila. Je to tak, jak píšete. Dětská dušička je velmi citlivá a vnímavá. Věčná škoda, že dospělí rodiče si s tím neví rady a často tuto přirozenou a vzácnou citlivost svého dítěte z nevědomosti ubíjejí.

0 0
možnosti

Irena Maura

24. 11. 2010 11:11
Re: Pěkná zkušenost

Děkuji mnohokrát. Lidé nemají patent na výchovu a tak často děti přizpůsobují ke svému obrazu, aniž si uvědomí, že jim nerozumí. A tak potom revoltují. Ani ti není nevědomost jako sobectví a pohodlnost. Přeji pěkný den.V

0 0
možnosti