Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

yyyj

25. 11. 2010 1:21
Jako vždy....

Pokud Vám připadám moc velký nebo malý vůči Vám, nemusíte nic předstírat, jsem zcela zplachovací, i uraženost za hrubé podcenění mě přešla, prostě se mi líbí, co pro mě píšete. Já Vám odpovídám automatickými texty, jak jste chtěla. Můžete si myslet, že Vám něco kazím, ale neumím a hlavně nechci reagovat jinak. Že Vás budu jen číst a nepsat Vám, nemůžu slíbit. Jsem krapičku šílený. A hračička. S životem i životy i se slovy a vášnivě rád zneužívám češtinu....dělal jsem FŠECHNO vášnivě.

Otec mojí studentky a bývalky bejvalky(strašná slova) MUDr.Bc. byl asi Peršan ze Sýrie. Ne nízký od T. Byla to stejně bláznivá láska české blondýny studentky a cizince, jako jste popsala, skoro se stejným dopadem v její rodině. Jen zůstali s dětma v Česku a on pak utekl do Švajcu. A plod tohoto vztahu si docela drsně zbalí mou maličkost.

Už mě dnes nebaví pátrat dál  pamětí........ale zase bude.

0 0
možnosti