Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

yyj

30. 11. 2010 13:56
Bydliště

Můj rodný dům je dávno zrušená porodnice. Dům, do kterého mě přivezli jsme před léty museli prodat, chyběla síla a chuť se tarat o tolik zahrad a domů a bytů. Byl jsem se tam vloni podívat s příbuzným, který tam z Brna jezdil na prázdniny, po létech a zase tam dlouho nepojedu.

Také jsem chodíval do knihovny s taškou, v Chebu jezdil autem, a knihy se pronesly. Dnes jdu pro jednu, chodím ji pravidelně po měsíci osobně prodlužovat, na PC mě to nebaví, až jí přečtu. A zase si objednám jednu. Do antikvariátů už léta nechodím. Kamarádil jsem pár let s antiqariátnicí v P. Neuměl jsem odolávat. Ani knihám, ani jí.

Do veřejnejch dopravních prostředků raději nenastupuju, neřídím je.

Jsem doma, kde je můj klobouk. První kloubouk(krom dětských) jsem dostal vloni od spolužáka na srazu V na lipany. Jinak ho nenosím a bydlýí v autě. Bydlel jsem ledaskde. Neřeším to, o čem tak pěkně píšete. Prostě jsem.

Zase mi dnes Ajka aportovala a já ji zase nepoznal. Dobrý ?

0 0
možnosti