Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
G

Gamehoror

12. 12. 2010 8:57
asi hezký ale nečetl jsem to :-)

Ty jsi pisatelská vorkoholička  :-)

když jsem viděl u " Jsem to ještě já" slovo závěrečná tak jsem si řekl " no konečně " :-)

Neber to ve zlým :-) Prostě nejsem na tyhle romantický románky a telenovely :-)

Věřim tomu že takhle si i uděláš svojí čtenářskou klientelu která bude s napětím čekat s čim příjdeš :-)

Jen se přehrabovat v blogu co chci číst a nechci číst je pak hromada listování než najdu něco pro sebe :-)

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

12. 12. 2010 9:20
Re: asi hezký ale nečetl jsem to :-)

Ahoj. Já píšu pro lidi, říkám si, třeba zrovna někdo bude ten příběh potřebovat. Workoholik nejsem, spíš se tím částečně živím. Jsou to všechno jen první verze, na vydání knížek teď nemám čas. Jsi šťastný člověk, doufám, že se někdy na mém blogu najdeš. Krásnou neděli V

0 0
možnosti