Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hafusak2

22. 12. 2010 19:43
Také jsem byl takový blb,

věčně spěchající, dělající x věcí najednou, beroucí na sebe starosti i za jiné. Co jsem z toho měl? Když jsem pak ležel na ARO, v každém lokti kapačku, vedle sebe monitor EKG s hodně ošklivým TV programem bez možnosti změny, tak jsem hodně rychle měni životní priority. Nepřeji nikomu podobnou zkušenost, ale možná by stálo zato, aby si každý položil otázku: Co by se stalo, kdybych najednou zemřel? Co by se stalo, kdybych zůstal po zbytek života třeba na vozíku? Rovnou mohu říci, že pokud v práci tvrdí, že jste nenahraditelný, tak kecají - docela dobře se bez vás obejdou. Fakt si to chce ujasnit životní priority, uvědomit si hodnotu vlastního života a většinu starostí potom budete mít lidově řečeno "u pr/píp/".R^

0 0
možnosti

Maura Irena

23. 12. 2010 0:37
Re: Také jsem byl takový blb,

Máte plnou pravdu a já vám to potvrdím. Mám také tu zkušenost. A proto jsem se, před dvěma roky, rozhodla že bud psát pro lidi takové věci, aby si to uvědomili a nezahazovali svůj život. A také proto jsem se pustila do systémové botaniky a hledala přírodní zdroje k ozdravění. Protože i v tom je filozofie. Práce je na obživu, to ostatní je pro zdraví a rozvoj člověka. A tomu se má nejvíc člověk věnovta, protože je pak na všechno úplně sám.t. R^

0 0
možnosti

ladyevil_cz

22. 12. 2010 16:14
To téma je vážné...

...až běda...přesto mi to nedá...Nástrojem uvolnění ze stresu ...je blogovat na idnesu ;-)R^

0 0
možnosti