Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deleter

25. 12. 2010 0:31
Hmm,

a kdeže to bylo? Jinak já jsem teď pořídil domů kuchařku, německou, psanou švabachem. Naštěstí to drahá polovička nepochopila jako kritiku, čehož jsem se mírně obával.

0 0
možnosti

rony100

24. 12. 2010 8:44
Před lety

mě stěhování donutilo zbavit se cca 1000 knih. Dodnes mě bolí u srdce, když si občas vzpomenu. Nejvíc mě mrzí verneovky s ilustracemi Buriana. Nešlo to jinak. ;-(

Na druhou stranu mi jich už asi 500 zase přibylo.:-)

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 12. 2010 19:52
Re: Před lety

Přesně jako u mne, až na malou výjimku, já se knih nezbavuji, já buduji vtipně v bytě knihovny.;-D

0 0
možnosti

hafusak2

24. 12. 2010 8:41
Ještě Vám poradím další zdroj:

Mám kamaráda v kovošrotu, kde vykupují i papír. Řeknu Vám, že co tam jsem našel za poklady, je přímo k neuvěření....... Jen tak pro vysvětlení: Už několikrát jsem se pokoušel svoje knihy spočítat a sepsat tituly, ale nikdy jsem to nedokončil, je jich několik tisíc.

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 12. 2010 19:55
Re: Ještě Vám poradím další zdroj:

Já se o to taky pokouším. Ale je to úmorná práce. Nikdy se se mi však nestalo, že bych si nějakou knížku koupila 2x. Já si je pamatuji. A vím, kde jakou mám. Myslím, že bych byla hodně zlá, kdyby mi někdo přehodil knížky v knihovně. To by byla pohroma.;-D

0 0
možnosti

doktor_bota

24. 12. 2010 8:38
Paní Ireno,

nehaňte naše překladatale - ačkoliv dávám přednost originálu, většinou se dostanu dřív k překladu a jsou to práce, za které bych dával ceny nejcenější. Nicméně karma...

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 12. 2010 19:53
Re: Paní Ireno,

Já jsem je přeci chválila, tak přeložené knihy, jak bývaly, už nepotkáte. To byla poctivá práce. V

0 0
možnosti

bertmax

24. 12. 2010 8:25
Zbožňuju

knihy,přes devatero řemesel jsem se propracovala k vlastnímu antikvariátu a jsem konečně šťastná:-):-)

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 12. 2010 19:56
Re: Zbožňuju

To bych chtěla taky, mít svůj antikvariát a mazlit se s knížkami, číst si a hladit je po hřbetě. :-)

0 0
možnosti

bramarbas

24. 12. 2010 7:58
Antikvariáty

navštěvuji od puberty jako věřící příslušnou modlitebnu, a plně sdílím Vaše pocity. Jenom to Vámi navrhované třídění a mazlení se s nimi je poněkud obtížné. Mám jich moc (včetně krásného předválečného  vydání Tolstého Vojny a míru z antikvariátu) ještě po dědečkovi, tatínkovi a tak. Kdysi jsem zanechal i snahy lepit do nich Ex-libris, nemluvě o několika pokusech je všechny sepsat. Doufal jsem, že se do toho dám v důchodu, jenže zase nic. Je jich opravdu moc. Vám samozřejmě karmuji a přeji krásné Vánoce. Karel Oktábec

0 0
možnosti

bramarbas

24. 12. 2010 8:01
Re: Antikvariáty

P.S. Taky ke knížkám tak ráda čucháte? ;-D

0 0
možnosti

kaja4444

24. 12. 2010 7:26
Díky

Díky za ta slova, takových  je pramálo. Jak vidím, ani Váš článek nikoho nezaujal, už pouhé slovo "antikvariát" a vůbec co souvisí s knihami, je zřejmě pro většinu nezajímavé. Jiné blogy čtou i tisíce, tenhle zůstal takřka nepovšimnut. Stejně jako knihy, už je tak málokdo, s kým si můžeme podiskutovat o pěkné knize. Je to smutné, strašně smutné.

Když jsem se naučila na Netu, brzy jsem začala hledat po Netu antikvariáty aběhem půl roku jsem si vybavila knihovnu novými, dlouho sháněnými knihami a cítila jsem štěstí... Ale je nás děsivě málo . Alespoň k tomu byl "bolševik" dobrý, že jsme bývali kulturním národem a ti starší z nás si to nesou i nadále. Jenže už není komu předávat. Ani naše vlastní děti, i ty dospělé, na knihy "neslyší...."

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 12. 2010 19:59
Re: Díky

Ale zase se to vrátí. Kniha je něco jako ruka milého a dlouho očekávaného člověka. A mně stačí, když mne čtou ti, kteří mají zájem a zdánlivě obyčejné věci a zapomínané pocity i bolesti, které nás naučí zase citově vnímat krásu života. V

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

24. 12. 2010 6:51
V koupeném domě

zůstalo několik krabic knih po bývalém panu řídícím učiteli.. Před odstěhováním přijel antikvář a vybral, co je prodejné. Ruští klasikové z "Knihovny ruských klasiků" zůstali.

Včetně mého oblíbeného Turgeněva s TOLSTÝM;-)

0 0
možnosti

Maura Irena

25. 12. 2010 0:07
Re: V koupeném domě

Také ráda čtu Turgeněva. V

0 0
možnosti

model007

24. 12. 2010 5:32
Lidi jsou

cim dal tim vic hloupejsi a hloupejsi.

Navsteva antikvariatu je moje tydeni povinost.

R^

0 0
možnosti

TKPinokio

24. 12. 2010 3:11
antikvariát

Pokud sháním nějakou knížku, tak se téměř vždy koukám nejprve po antikvariátech. Ne z finančních důvodů, ale proto, že taková kniha už má nějakou "historii". A vůbec nevadí, že ta historie je někdy mastnej flek.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS