Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

fioman

31. 12. 2010 10:37
Paní Ireno, Vy jste neuvěřitelná!

R^ Přijdete mi jako z jiného světa. Vaše blogy jsou balzámem pro duši. Vzhledem k tomu, že jedním z mých novoročních předsevzetí je omezení svého výskytu na těchto stránkách výhradně a pouze na okamžik, kdy každé sobotní odpoledne zveřejním svůj nový článek, využiji své momentální přítomnosti zde a popřeji Vám do nového roku 2011 jen to nejlepší, protože Vy si jen to nejlepší zasloužíte. Vaše blogy jsou pro mne nejen zdrojem informací, ale hlavně oázou klidu a pohody. Ještě jednou Vám přeji úspěšný rok 2011 a věřím, že i nadále zůstanete věrná blogu iDNES. Bez Vás by to zde nebylo ono. :-) F.F.

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

31. 12. 2010 10:44
Re: Paní Ireno, Vy jste neuvěřitelná!

Pane, jsem dojatá, že jste mi tak krásně napsal. Snažila jsem se, abych lidem dale to nejlepší, co cítím a vím, aby byli v pohodě. Protože mne už to lidské utrpení trhá srdce! Děkuji Vám a jsem nesmírně šťastná, že se mi podařilo dát lidem alespoň sladkou chvilku a také vám osobně. V psaní neustanu a jsem stále při vás svými články, myšlenkami i přáními. Ať se vám daříVV

0 0
možnosti
JF

jana frankova

31. 12. 2010 10:16
Prosila bych o lék...

Jako češtinářku mě Váš příspěvek zaujal. Jenže, jsem v učitelském "přechodu" - buď vybalncuji krizi, nebo začnu nový život. Stalo se mi, že mě přestaly beletristické knihy oslovovat. Zato mám hlad po těch duchovních, ty (ne)utěšeně v regále příbývají. Co byste mi poradila, zvažuji dokonce že kantorovat přestanu, připadá mi nepoctivé motivovat takto literárně vyhořelá?

0 0
možnosti