Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lost

8. 1. 2011 1:21
tomu říkám zkratka :o)

....akorát, že filozofie není nutně teozofií, nebo snad dokonce teologií...evropský filozof se apriori nesnaží zmoudřet, ale moudrost zkoumá, a stává li se snad moudrým, je tato moudrost vedlejší produkt...je li filozof křesťan nebo marxista je snad trochu vedlejší...stoicizmus a epikurejství se nutně vzájemně polarizují v době myšlenkového úpadku, tak jak dnes :-)

0 0
možnosti

Maura Irena

8. 1. 2011 1:26
Re: tomu říkám zkratka :o)

Nuže, já předpokládám, že je milý čtenář v tomto oboru znalec a tak se mi zdálo, že to pojmu stručně, protože jsem shledala nejzajímavější ty "vyschlé studně". ke kterým logika starořeků dospěla. Ale novoplatoinismus, ke kterému směřuji prvky teosofie má. A pak to uhnulo do jiných směrů. Děkuji vám za příspěvek. Já vždy doufám, že čtenářio článku čtou i diskuse a proto velmi vítám, že někdo můj článek rozšíří o další směr k přemýšlení. Krásnou sobotu V

0 0
možnosti