Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jaspra

2. 3. 2011 13:07
Dobrý den,

můžu se zeptat na Vaše povolání ?

0 0
možnosti

jarinka

1. 3. 2011 21:55
A víte, že na vás

je trpělivost vidět? To u mě jsou vyšívání a podobné věci již dávnou, předávnou minulostí. Už mi dělá problém vzít do ruky jehlu a přišít třeba jen knoflík. Ne že by se mi tak již klepala ruka, ale prostě jsem k tomuto druhu zábavy ztratila nadšení. Zato vám patří R^.

0 0
možnosti

Maura Irena

1. 3. 2011 22:02
Re: A víte, že na vás

Musím milá Jarinko přiznat, že jsem schopná vyšít gobelín pro Vatikán, ale přišít knoflík mi taky dělá potíže. ;-D To není to umění ;-D Ale pracuji s lidmi a musím se učit stále soustředěnosti na cizí problémy. Ruční práce je pro mne svátek, když si sednu k rámu a poslouchám rádio a nemusím nad ničím jiným přemýšlet, než na barevnými harmoniemi obrazu. Děkuji vám za přízeň a mějte šťastné dny V

0 0
možnosti