Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

astrudina

20. 3. 2011 18:21
Zpočátku jsem vás četla..

Paní Novotná, publikujete zde na webu cca rok, zpočátku jsem vás četla, ale teď mě to nebaví.

Myslím si, že trpíte nějakou potřebou stále psát příběhy, ve kterých něco vysvětlujete, jde vždy o nějakou erupci citů, vztahových problémů, samé psychologické úvahy atd. Jste zralá žena a měla byste se zamyslet nad tím, proč to vše děláte a co vás k tomu pudí. Karma to asi nebude.

Jinak samozřejmě si můžete psát, co chcete, od toho blog je a mně do toho nic není, napsala jsem to jen jako postřeh a zpětnou vazbu.

0 0
možnosti

Maura Irena

20. 3. 2011 18:52
Re: Zpočátku jsem vás četla..

Děkuji vám za váš postřeh. Já jsem si myslela, že mám svobodu slova, ale je vidět, že to byla jen iluze. :-)

0 0
možnosti