Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rilian

20. 4. 2011 12:39
Ouha, tak nějak jsem čekal,

že článek bude spíše na nějaké duchovní téma - asi na základě vašich úvah na biblická témata. Že se třeba budete postit na Velký pátek, modlit v sobotu a přijdete do shromáždění Božího lidu v den Vzkříšení a slavit večeři Páně... Že prostě oslavujete Svátky Hospodinovy.

0 0
možnosti

Maura Irena

20. 4. 2011 12:49
Re: Ouha, tak nějak jsem čekal,

Duchovní téma si připravuji, ale jak víte, nejsem křesťanka a moje biblická témata, která zde publikuji jsou spíše výsledkem mého mnohaletého studia náboženských nauk. S velikonočními tématy v duchovním slova smyslu, se vypořádávají křesťané, abych pravdu řekla, mně to připadá hrozně drastické si připomínat Ježíšovo utrpení, nejen kvůli němu samotnému, ale také myslím, v tom kontextu na utrpení lidí, kteří jsou, jak se říká, cestou kříže. Já si myslím, že by mne křesťané s mými názory asi hnali:-), tak se vší skromností si poslechnu Stabat mater dolorosa a v kostele si stoupnu až úplně dozadu, abych je nerušila. Pěkné velikonoce.V

0 0
možnosti