Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eNden

14. 7. 2011 7:22
Správně,

u čajového sedánku nesmí chybět hudba. Bylinkovou zahrádku jsme kdysi zakládali i my. Dokonce jsme zakládali úplně celou zahrádku. Pak jsem po ní chodila, měla jsem radost co jsme z toho úhoru dokázali udělat. Kytky kvetly od jara do podzimu, jahodový záhon dával úrodu, zelenina do polévky nadosah, nové brambory a hrášek ...

Dnes je zahrádka v péči mladých. Je z větší části zadlaždicovaná ...

K těm bylinkám. Nakonec se mi pomíchaly cedulky a já jich poznala jen pár, co je co :-)

0 0
možnosti

Maura Irena

14. 7. 2011 22:27
Re: Správně,

Já jsem to nakreslila podle plánu a opravdu, v těchto vyprávěních sice vystupuje jako dr. Rybář, v reálu se jmenuje jinak, pomohl mi hrozně moc, abych ten kousek správně určila. Je to geolog. Dostala jsem od něho i sbírky kamenů na skalku, takovou skromnou, ale musíš začít od Adama, říkal, tady ti architekt je houby platný, zahrada musí mít polohu podle slunce a větru. To víte, že mi fantazie pracuje! Já si svou zahradu už ponechám, protože ji mám ráda. A chtě a bych zkusit vypěstovat šalvěj atd. Moc se jí minule nedařilo, protože jsem ji zasadila na nevhodné místo. A taky jsem měla moc práce se svými činnostmi a myslíte, že tam někdo hnul prstem? :-) Tak po vegetační době na to vlítnu a začnu od začátku a děcka, ať si třeba na svém vybudují dálnici. Já jim nenápadně půjdu příkladem.Jako můj tatínek šel příkladem mně ...

0 0
možnosti

Smoking Lilly

14. 7. 2011 0:41
Norska lesni kocka?

Mam neco podobne se mraciciho s dlouhyma chlupama. Povedena fotografie. Levandule z fotek voni az semR^

0 0
možnosti

Maura Irena

14. 7. 2011 0:52
Re: Norska lesni kocka?

Kočky jsou legrační. A berou se tak vážně! Já nemohu kočku mít, protože mezi mými andulkami a psem by jistě vzplál boj o moc. Ale mám je moc ráda. Hezký den za svítáním.V

0 0
možnosti