Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eNden

16. 7. 2011 14:20
I já mám moc

ráda určité jednoduché věci, mám pro ně název - jednoduchá jako linka Oty Janečka. O noční zahradě jsem jaktěživo neslyšela. Mít v blízkosti takového pana Rybáře není k zahození. :-)

0 0
možnosti

Maura Irena

16. 7. 2011 16:29
Re: I já mám moc

No, je to jednoduché. Využije se tím zastíněný pozemek, kde by rostliny, které potřebují slunce, strádaly. Je třeba také najít rostliny, kterým takové světelné podmínky nevadí a věřte, že je to radost. romantika i užitek. Ten jeho nápad má co do činění s pěstováním kultu Boha měsíce, tzv. Uranovým božstvem.

0 0
možnosti

PeTaX

16. 7. 2011 10:28
Dobrý den paní Mauro

Je výborné, že otevíráte téma kvality potravin a stravy jako takové. To je ostudně opomíjená tématika. Zvrhla se z toho původního: jím, abych žil do novodobého: žiji, abych jedl.

Velmi Vám rozumím.

0 0
možnosti

Maura Irena

16. 7. 2011 12:15
Re: Dobrý den paní Mauro

Děkuji. Však je to na váš popud a já ho jen rozvíjím.V

0 0
možnosti

Smoking Lilly

16. 7. 2011 3:18
Piskavice

Pani Mauro, mate latinsky nazev? Nikdy jsem piskavici nevidela, ani jsem o ni neslysela.

0 0
možnosti

Maura Irena

16. 7. 2011 3:49
Re: Piskavice

Trigonella foenum - graecum, prosím. Ještě je užitečná kosmeticky, já si s práškem ze semen ošetřuji nehty. S prášku z jemně umletých semen smíchaných s kvalitním olejem si masíruji vlasovou pokožku.:-) Obsahují vitamíny a lecitin.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS