Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Camino.

20. 7. 2011 1:31
Orlicek?

Tady se mu/ji rika columbine ( v latine aquilegia) a roste mi ve trech ruznych barvach. Vavrin (laurus, zde laurel), mam vyssi nez dum, jaksi se mi vymkl z rukou:-)

Uz mate nakresleny planek Vasi budouci zahrady?

0 0
možnosti

Maura Irena

20. 7. 2011 2:10
Re: Orlicek?

Mám to nakreslený a zahradník pochopil, co po mně chci. Dokonce se mi o tom i zdálo. A to znamená, že je to hotová věc. ;-D Dřív totiž lidi jen pěstovali na zahradách zeleninu, brambory atd. a nikdy nepřemýšleli o oáze klidu. A tu potřebujeme všichni. :-)V

0 0
možnosti

astrudina

20. 7. 2011 1:25
Tak tou zahradou básníků a krásnou hudbou

jste si mne zase trochu získala. Kdybyste psala pořád takto....

0 0
možnosti